tisdag 25 augusti 2009

Lugn dag ..

Idag har det varit en relativt lugn dag , imorse steg jag upp strax innan nio & gick upp till mamma . Vi käkade frukost tillsammans & sen åkte vi neråt Ronneby . Vi hade med oss våra datorer både två . Killen som reparerade datorerna var riktigt trevlig & han hjälpte både mig & mamma utan ngn kostnad alls . Jag fick en ny cd/dvd enhet till min dator & nu funkar bluetoothen på min lilla kärlek också . Mammas dator fungerar riktigt nu också , så nu är hon back in civilisation ! :) Toppen !

Jag känner mig inte alls på toppen idag , jag tog nog ut mig lite för hårt igår . Jag har haft ont i magen inatt & därmed sovit lite oroligt , så det har varit en vilodag idag , jag har suttit & designat en blogg (som kommer upp senare) i eftermiddag . Andreas & jag kollar lite på film nu också , fast vi har tagit en liten paus i filmtittandet just nu . Det blev ingen föräldrargrupp idag heller , ingen av oss är på topp idag . Dessutom börjar jag bli förkyld. Det värsta är bara att det inte bryter ut riktigt , så jag går bara & väntar på att en rejäl förkylning ska komma & säkerligen får barnet för sig att titta ut just då också . tror ni inte det ? typiskt .

Nähä , mera bloggande senare får det bli , strax sätter vi igång filmen igen ! :)



0 st tycker till: