måndag 24 augusti 2009

inredning

Den fina Lasse Åberg tavlan som mammas sambo ropade in på auktionen för ett tag sen



Nalle Puh tavlor i bebisrummet , (Jysk & Rusta är de ifrån ! ;) )


Mina fina gröna tygtavlor jag gjorde på egen hand idag , tänkte att det skulle matcha den nya gardinen i barnrummet .. :)


Nya gardinen i barnrummet , (Johanna sydde ihop den till mig idag & mamma har gett mig tyget) Superfint tyg , visst är det ?



Sovrummet har jag fixat iordning lite idag också , med Johannas hjälp såklart & snyggt blir det . Inte riktigt klart ännu , så allt för många bilder blir det inte ännu ! :)


Massa inredning har det blivit idag .. Jag låter bilderna tala mer än jag idag , är trött & har ont i magen , så ska strax lägga mig för att sova . Jag får hoppas jag är piggare på att skriva imorgon , det tror jag att jag är efter en god natts sömn , OM lilla bebis vill sova nu h*n också . :)
imorgon ska jag åka med mamma ner till Ronneby & vi ska prata med dom där nere om datorn hennes som inte funkar som den ska , :( & jag ska ta med mig min eftersom dvd-spelaren lever sitt egna lilla liv här ..


Nu är det dags att sova säger min kropp till mig :O

5 st tycker till:

fabulousangeliqa sa...

det blir jättesnyggt ju!! ert sovrum fick ju en klar förbättring! :)

Kadri sa...

Sv. Tack du. Jag har lagt till er med.

Vad fint du har gjort.

Liw sa...

Herregud människa, hur orkar och hinner du? :)

kram

Elin - Ett hus till oss sa...

Su duktig du är som gör egna tavlor. Jättefina! :)

Ha en härlig dag!

Sandra sa...

Va mysigt ni har det! Jag dricker också ca 3 koppar om dagen, när jag dricker ute brukar jag beställa koffeinfritt om det finns, hoppas du är utvilad och mår bra idag :) kram