lördag 29 augusti 2009

Min dag har inte börja nått vidare ..

Usch , min dag idag började inte bra tumbuk Inte bra alls . Jag känner mig mest deppig och nere. Jag antar att allt är i sin rätta ordning , och att jag har varit alldeles för pigg den sista veckan , och får en down-dag i gengäld . Puuh! eller är förlossningen på intågande kanske ?
Man kan ju alltid hoppas .

Jag ska försöka att bara vila idag , kika lite på vem vet mest & lite så . Andreas & jag är bjudna på kalas , men jag vet helt ärligt inte om jag orkar med det idag , vi får väl se när det börjar dra ihop sig .

BB-väskan min är inte packad ännu , jag borde göra det nu snart känner jag , för rätt som det är , så är det vi som är påväg in till Karlskrona & ska få vår lilla bebis . Jag tror inte vi hinner packa den "lilla" väskan då inte . Jag känner att jag borde göra det idag , baby-väskan som ska med till bb är packad , men inte min egen ! Lagom skum jag är , haha ! Har så mycket annat & göra ju ! Men idag får jag nog efter en stunds vilande ta mig i kragen , det kan ju inte ta så lång stund & packa den !

Nu ska jag vila en stund & kika in lite på era fina bloggar ! ;)
Massor av kramar !


5 st tycker till:

CYANESSA sa...

Hej gumman, vad tråkigt att du är deppig. Snart vänder det!
Vilken datum är du beräknad?

Tack för din fina kommentar. Jag vill gärna ha en ny bloggdesign så småningom, o betalar naturligtvis. Du är ju helgrym!

Jag har inte orkat vara inne på bloggen de sista dagarna. Har också varit halvt down o depp. Men idag är det bättre igen. Hoppas det blir bättre för dig med lite senare idag!

En av mina bästa vänner är i stan, vilket han nästan aldrig är annars, så vi ska försöka ses och måla litegrann. Så roligt när det äntligen är en vän i krokarna.

Har du vunnit något thé förresten??

Kramar!!

Sofie sa...

det är nog förlossningen som är PÅ G så spännande att äntligen få veta vem som gömt sig där inne KRAM

Denna Sanna Kvinna sa...

Hehe det är just det här med önskemål jag har jätte svårt att förklara hur jag vill ha min design och sen är jag väldigt kräsen, så det slutar oftast med att jag gör min egna ändå.

Men tack för hjälpen iaf :D

annica sa...

hej vännen.
sånnad agar får man ha när man närmar sig förlossning, ellerhur, hihi. shiiit det e verkligen dags för er snart, va mysigt!!!!

många kramar

maalin sa...

NU PACKAR DU VÄSKAN!!!! jag packade om min säkert en gång om dagen i slutet :)

puss