söndag 30 augusti 2009

Ett snabbisinlägg ..

Jag känner lite att jag kanske inte borde åka iväg just nu , eftersom det har känts lite konstigt i kroppen , men idag känns det bra & det kan ju inte vara riktigt dags ännu , eller ? Jag är ju inte riktigt redo än .. Hinner man någonsin förbereda sig tillräckligt för en sån sak ? :)
Idag åker vi på auktion , och hoppas på att bebis stannar i magen tills imorn iaf , Jag tänkte jag skulle fynda litegrann , om inte annat så ska det bli skönt med en dag med bara mys .
Mamma skulle packa en fikakorg & denna gången skulle min älskling följa med dessutom , Det ska bli så roligt .
Jag slänger självklart ut bilder om det blir några fynd , och sen ska ni få lite bilder från överraskningsfesten vi var på igår också . Han blev förvånad , det vill jag lova , en kompis till oss har ju fyllt 25 och hans flickvän hade fixat med en stor fest utan att han visste om det , och den minen vi fick när vi rullade in på uppfarten den är helt obeskrivlig ! ;) woow , det var häftigt får jag lov & säga ! ;)

Nu åker vi iväg , syns ikväll om det inte blir ngn karlskrona-resa mitt i allt ! ;)

Massor av kramar

9 st tycker till:

Liw sa...

Ha en trevlig dag gumman!

Tror det är svårt att vara helt redo inför bebis ankomst iom att vi aldrig varit med om det förut, vad ska man förvänta sig ??

kram kram

CYANESSA sa...

Men.. jag måste vara blind, hittar inte inlägget :/
Vad snällt att du skrev om det iaf, ska kolla kommentarerna sen när jag hittar inlägget.
Först funderade vi på polisen, men det kommer inte funka då dom bara kan kontra med att vi skulle haft namn på dörren.
Ja jag blev skitledsen och jättearg. Det är ju så mycket som inte går att ersätta i pengar liksom. Eller, som inte har nå pengavärde men känslomässigt värde ist och det är fasiken mycket värre känns det som..

Snacka om att det börjar dra ihop sig för dig o bebisen :D Gud vad spännande!
Då kanske man inte får se dig så mycket på bloggen sen? Då kommer jag sakna dig MEST så det är bäst du hittar tiden att fortsätta blogga! ;D

Kramar o kramar!!

CYANESSA sa...

Förresten, vad fint det är med smileys i bloggen! Den blir ju så mycket mer uttrycksfull med dom där glada o ledsna gubbarna :)
Är det svårt att installera sånt? Blev lite sugen jag med :)

Kram!

Emma Johansson sa...

Hej :) Hur är det med dig? Jag hade tänkt att förnya lite på min blogg, men fattar typ ingenting.. Så tänkte om du ville hjälpa mig lite. Jag undrar hur man får dit olika kategorier, och om man kan lägga sina bloggar som man läser på ett smartare sätt än vad jag har, för det blir en sån satans lång rad^^, Känner mig rätt kass men vet att du kan:) Kram

£lli£ sa...

OJ!! bara 3 veckor kvar till bebbe ser jag! va kul=)

Lycka till!! Kram

£lli£ sa...

Å det förstår jag!! min sessa föddes ju i vecka 37. man vet ju aldrig;) är nu gravid igen i vecka 18 så bebbe nr 2 känns lååångt bort hehe...

Ta hand om magen. massa kramar!! =)

Emma Johansson sa...

Okej, tack så mycket :) Vill du ha mitt lösenord då så du kan fixa det eller hur vill du göra? Jag kom på en till fråga, hur får man så man ser under inlägget vilken kategori det är?

Kram

Malin Lj sa...

Ja, absolut viktigast är att allt går bra, själv överlever man mer smärta än man tror:) För det är väl precis allt efteråt!!
Rädd är man för en massa saker innan...men försök att tänka att allt kommer gå bra, för det kommer det! Kram

Liw sa...

Jo mycket roligt finns det att läsa där :)

Hur känns det i kroppen efter ännu en fullspäckad dag, tänk på att du måste vila innan förlossningen också, blir lite tid till det när lill*n kommit :)

Väntar med spänning på dina fynd!

kram kram