måndag 31 augusti 2009

Värk i låren ,

värken i magen har försvunnit mestadels nu tycker jag , det är lite molande värk uppe i magen , men det är bara sammandragningar , om jag har förstått det hela rätt . Jag har dock fått ont i låren nu istället , men jag pratade lite med en tjej , och hon nämnde att det kan vara nerver och sådär . Och det kan det ju förståss vara , & det känns precis som att det är nerver som kläms eller så ibland . Sätter det igång inatt , så märker ni väl det eftersom jag brukar vara aktiv här i bloggvärlden så gott som varje dag . Vi får väl se, hur det artar sig det här , det är spännande , men jag tror nog inte bebis kommer riktigt ännu , kanske nästa vecka . Det tror jag om jag får gissa jelir

idag har jag inte gjort speciellt mycket . Jo en sak har jag minsann gjort , jag har lyckats "tigga" till mig lite "kanelbullar" , Anna ska göra det till mig . Förstår ni hur spännande det är , dessutom skulle hon överraska mig med lite annat smått och gott . Så jag kommer spriiinga ut till brevbäraren varje dag nu för & se om mitt paket kommit . JAG ÄLSKAR ÖVERRSKNINGAR ! rindu (som ett litet barn på julafton)

Nu ska jag faktiskt krypa ner i sängen tror jag, eventuellt får datorn följa med in , så jag kan titta på "vem vet mest" . Det är ganska sövande faktiskt .
Vi "syns" nog imorgon!

2 st tycker till:

Liw sa...

Spännande det här ju, och jag som inte kommer till datorn förrens vid fyra i eftermiddag, darn!

Hoppas dagen blir överkomlig :)

kram

fabulousangeliqa sa...

hoppas på bebis!! :)