tisdag 1 september 2009

Godmorgon

mina fina läsare , eller morgon & morgon . Det är ju förmiddag & till och med snart eftermiddag .

Ingen bebis inatt inte , och idag känner jag mig lite bättre faktiskt , det är ganska underligt att det kan variera så kraftigt faktiskt . Jag är utvilad av denna natten minsann , har sovit hur gott som helst . Idag på morgonen har jag faktiskt hunnit plocka en hel del här hemma , köket såg ut som ett bombnerfall som vanligt , men det är uppstyrt nu , en maskin tvätt är igångkörd & lite annat smått & gott är fixat. Jag har äntligen satt mig ner & dricker min första kopp kaffe nu . love

Jag ska skriva ihop ett litet brev och skicka ett litet paket till min kontaktflicka idag , eller nu är det inte "MIN" kontaktflicka längre , för det är avslutat . Jag har ju inte mått så bra så vi har inte hunnits träffa , så jag skickar henne ett litet paket & sådär , sen får jag träffa de när den lill* har kommit. Hon vill ju se lilla bebisen också förståss , så det får jag nog lov & göra !
Jag ska försöka hinna med det där paketet idag , och så får vi hålla tummarna att hon blir nöjd .

Jag hittade ingen vinterjacka , de hade inte kommit in ännu , men jag köpte mig en fleece-tröja för 50 kr minsann , och en ny sjal dessutom . Supersnygg ! Jag får nog vänta lite till innan vinterjackorna kommer upp i butikerna , men risken finns ju att jag då inte har några pengar kvar till det .. Det är ju inget ovanligt , jag har kikat runt lite på tradera också , det värsta är bara att jag inte vet riktigt vad jag vill ha för sorts jacka . Det kanske man ska fundera ut innan man ger sig ut & letar ? gile haha!

Idag blir det att försöka få lite ordning på hemmet , och mestadels att ta det lugnt tror jag . Vi får väl se hur dagen blir helt enkelt , jag skulle försöka skruva upp de nya gardinstängerna kanske , så vi fick upp lite gardiner i sovrum & andra fönstret i köket .

men först .. Frukost ! det får bli yoggi ! lättast att få ner !

5 st tycker till:

CYANESSA sa...

Vad skönt att du mår lite bättre idag!! Hoppas det håller i sig :)

Angående vinterjacka. Jag var ute o letade höstjacka i femtioelva svettiga affärer förra veckan. Det fanns INGA höstjackor utan ist bara vinterjackor haha.
Fast å andra sidan visste jag vad jag ville ha och då blir man lite "blind" för allt annat som hänger där.

Hittade tillslut en kort skinnjacka med muddar på Vero Moda. Dyyyr var den, men fick den av killen. Tack o lov har jag vinterjacka så nu är det slutletat på ett tag. Förutom stövlar då, det ska jag leta efter idag. Min shoppingdjävul är inte god att tas med ;D

Hoppas du hittar nåt!

Kram kram

Liw sa...

Skönt att du är piggare i kroppen :)
Är hemma från skolan nu, och börjar oroa mig för Bm - besöket, men det går nog bra :S

kram kram

liw sa...

Är nog mest bara orolig. Har inget problem med gyn undersökningar, börjar bli vardagsmat :)

Ska släppa min oro nu och slappa lite framför TV:n innan det är dags :)
kram

Liw sa...

Jo jag har gjort några stycken. Dels så hade jag spiral när vi blev gravida så det var 3 undersökningar där precis i början ( v 2-6) och sen hade jag ett cellprov i v.12.. Har lite cellförändringar sen innan så jag är väldigt van vid gyn pga det :)
kram

Liw sa...

Ingen fara, jag är helt obrydd när det kommer till dessa undersökningar nu för tiden.. de vet ju vad de håller på med, de flesta iaf :)

Kram