torsdag 24 september 2009

Bäste bebis


Bäste bebis.

Härmed varslar jag, i egenskap av hyresvärd, Dig om vräkning.

Vräkningen kommer äga rum snarast, dock senast inom 2 veckor. Till grund för vräkningen föreligger totalt ointresse från Din sida att följa sedan tidigare överenskommen hyresperiod med slutdatum 090920 (se bilaga 1, UL rapport).

För att underlätta för alla berörda parter ber jag Dig att flytta ut självmant.

Med vänlig hälsning
Mamma




7 st tycker till:

Liw sa...

Den var bra :D hihi!

Stora magen, håller med om att den växt sista dagarna bara :)

Hoppas fikat blir mysigt!

kram kram

maalin sa...

Det där var grymt :)
När Lucas inte ville komma ut så höll jag min patientbricka mot magen :) (hade slarvat bort min gamla så dom hade skickat hem en ny så ja antog att de va därför han inte kommit) de funkade inte, de här lär funka!

Liw sa...

jo jag blir galen sknart. har kontaktat kvartersvärde3n flera gånger, senast idag. Kastat grejer, bussat vilde på dem, kastat ut dem och sprutat vatten. men inget fungerar. Blir snart en hagelbössa med grovsalt :)

Hur mås det annars då ?`

kram

Liw sa...

Ok, jag orkar inte ens se det programmet tycker hasse aro är jordens mest dryga person...

Har suttit med ett inlägg, många bilder blev det, och jag har lite ont i skallen så det tog tid :(

Ingen bebis än? Nu är det dags!!

kram gumman :)

Sofie sa...

MEn bebis du ska ju lyssna på mamma å pappa ju

Anonym sa...

hihi den där e så bra.

kom uuuutt nu bebis!!!!!!

Annica sa...

hmmm, jag råkade bli anonym