fredag 11 september 2009

Geres lekdejt ..

Idag har Gere haft en liten lekdejt , med mammas valp. Såhär skoj hade vi !









11 st tycker till:

CYANESSA sa...

Haha vad snäll du är som åt bullar för min räkning också! Jag kände minsann att dom var jättegoda ^^

Haha jaa jag skrattade också och har småfnittrat hela dan över det där. Du skulle sett hans min, den var verkligen "shit slog jag henne verkligen, vad ska jag göra nu?!!". Med mitt humör blev han väl rädd att jag skulle slå tillbaks eller nåt ;D

Jag är också nagelbitare! Fast av någon skum anledning slutar jag bita så fort de blivit lite längre. Vet inte varför jag klarar av det då.
Har du provat såndär stopp-o-väx som smakar apa? Vet inte om de fungerar egentligen.

vad fina vovvarna är! Dom ser ut att ha det riktigt mysigt :) Kul att dom kommer överrens!

Och vad jättefina dina "bakelser" var som du har fått! Superdupersöta verkligen!

kram kram

Sofie sa...

myyyysigt Troja ska åka och träffa min systers fina schäfer i västerås :D Men du om du föder innan jag kommer hem sååå Lycka till jennie å sniffa bebis från mej åxå Kraaam

Marie W - väntar barn i september sa...

Jag tror också att det hör till lite!! Man kan få ihop det hur knäppt som helst!! ;)

Mmm, jag förstår dig.. Jag längtar lika mycket efter en liten bebis med..

Vilka söta hundar!! :)

Kramar

Liw sa...

Härligt för hundarna att dejta lite :) Fina bilder :)

Hur har kvällen artat sig, jag är nyss hemkommen och ska slappa lite innan sängen kallar :)

kram kram

och ibland är jag faktiskt riktigt klok, belive it or not :)

Liw sa...

Härlig kväll du fick:) Skönt!

Ja du, FL slutar aldrig förvåna :)

Nu blir det nog sängen här med, fast nu hör jag M´s nyckel i dörren :)

kram kram

Mrs Andie sa...

Vilka fina hundar! Kikar in och säger hejsan och trevlig helg!

Ulrika - foto - Jonasson sa...

Underbara bilder på underbara hundar!!

Trevlig helg!

Kram

Marie W - väntar barn i september sa...

Ja det får vi hoppas på!! :)

Ha en fin lördag!!

Kramar

Bibbi sa...

Ja, jag vågade inte ge mej in på det ifall jag skulle göra nåt fel, och så tänkte jag att dom fattar väl!!!

Javisst,det bara slog mej...att det var en "Percy"!!!! Hahaha

Anonym sa...

fina hundar!:)

Jozzan sa...

Hej tjejen :D Hoppas allt är bra idag? Jo tänkte fråga en sak, kanske lite dumt nu med tanke på att du snart ska föda :D men jag skulle vilja ändra lite på bloggdesignen. JAg skulle vilja ha vit bakgrund där i inläggen är istället för det ljusturkosa, det ser så fel ut när jag lägger in bilder o så eftersom deras bakgrund är vit. Går det att ordna snabbt och enkelt tror du?
kramar