lördag 12 september 2009

Lördag ..

Jag sitter uppe hos mor min nu , jag gick upp hit för en stund sen för lite kaffeförtäring & så skulle jag hämta mitt lilla fiskespö , vi ska nämligen ut & fiska idag hade vi tänkt .
Solen skiner & jag känner mig relativt pigg , så vi får hoppas jag orkar med en hel dag ute i friska luften vid vattnet . Det ska bli roligt , men det är inte så lätt att vara otymplig & tjock . angkatkening

Imorse blev det min favoritfrukost , PANNKAKOR ! tjohoo ! Det var minsann gott ska jag säga er , Jag vet inte riktigt vad det är med mig , för jag har fått sån tokdille på pannkakor . Det är mumsigt . Eftersom det inte blev någon abborremiddag igår så får det bli det idag istället , vi får hoppas det iaf . Jag hade sett fram emot den igår och när det inte blev något blev jag lite besviken . Men den som väntar på nått gott ...
Jag fick ju spagetti & köttfärssås ala mamma igår . det var ju inte så dumt det heller . love

Jag ska försöka komma ihåg ta med mig kameran så ni får ta lite del av vårt dagsäventyr .

Hoppas ni får en härlig lördag , för det ska jag ha minsann !
Vad hade ni tänkt att hitta på ?

7 st tycker till:

Jozzan sa...

oh vad gott med pannkakor :D Jag åt ingen frukost, men åt lite mat nyss istället :D

Liw sa...

Jag tycker du ska skita i fisket och typ ro som en galning eller nått. Vill ju att bebis ska titta ut snart, nyfiken här upp i norr :)

Hoppas ni får en förträfflig dag!
kram

Bibbi sa...

Jo, nog gör jag det oxå.... hehe

Liw sa...

Haha, förstår att du är nyfiken, vem är inte det :=)

Bra lördag, ska iväg på jobbet nu. :)

kram kram

Jozzan sa...

Jag kom på en fråga jag har, jag är ju medlem på gratisbio, kan man göra en liten ikon till den sidan som kan sitta typ där i vänsterspalten där faktarutan är? Alltså en värvningslänk från mig?

Carolina sa...

Jag har en tävling i min blogg där man kan vinna en amningströja från Boob - kanske något som kan passa?! :) Har även 2 andra tävlingar där man kan vinna presentkort på barnkläder/saker - kika gärna in och var med! Trevlig helg!

Jozzan sa...

Du är inte bakom flötet utan det är precis så jag menar :D