söndag 13 september 2009

God eftermiddag ..

Sovit väldigt väldigt väldigt gott inatt , så jag känner mig utvilad idag minsann . Det är ju ganska skönt . Vädret är inte på topp idag alls , så det är verkligen en sitta-inne-dag , (precis som att jag inte brukar göra det). Det är med gott samvete idag iaf . Jag var som vanligt sugen på pannkakor till frukost , så det fick det bli . Kan tyckas vara enformigt , men jag har toknojja på det , så för mig gör det bara gott .

Efter en god frukost satte jag mig ner & trixade lite åt Jozzan , så nu har vi fixat det hon ville ha i sin blogg . Hon har bra idéer , och jag tycker det är roligt att jag kan sätta de till verket genom att hon bara förklarar för mig . Jag hoppas hon är nöjd .

Som vanligt när jag intar min älskade dator har jag fullt med kommentarer , det är så roligt att bloggen min har växt sig så stor som den faktiskt har gjort . Mina favoriter har nästan alltid skrivit till mig så jag möts av deras fina ord när jag vaknar . Jag tycker det är så fint att man kan bara ge något värmande med ord , för många utav mina favvisblogg-tjejer har faktiskt stöttat mig när det känts jobbigt , bara genom någon fin kommentar , som får mig att ändra liite vinkel på det hela eller kanske bara ren omtanke . Ni är så söta !

Min mamma har jag inte fått kontakt med idag , jag vet inte riktigt vad hon gör . Vi har sms:at henne , men hon verkar vara upptagen . Jag vet inte riktigt , men jag får nog ta & ringa henne snart . Det skulle kännas konstigt om det gick en dag utan att jag pratar med henne , det händer inte ofta kan jag villigt erkänna . Min mamma är världens finaste mamma , bara så ni vet ! love

Idag blir det korv med bröd och stuvade makaroner till middag , enkelt & fruktansvärt uppskattat . Det blir nog middag om en liten stund , men först ut med lilla Gere & sen ska jag göra en liten bloggdesign-kampanj i bloggen av ngt slag tror jag . Vi får se hur det tar sig det här , jelir

Men först .. ut med Gere sålänge det är uppehåll med regnet !

Vad gör mina fina läsare idag då ?

5 st tycker till:

Liw sa...

Bra, ut och rör på dig :P

Alltid lika kul med dina kommentarer också gumman, en bra dag startar med fina ord från dig :)

kram

Liw sa...

Jag slutar inte hoppas, för eller senare ska ju lill*n ut :P

kram kram

CYANESSA sa...

hej gumman,
jag droppar en snabbkommentar bara för att se om det fungerar. Jag har gått med i nåt "mer trafik" - jada jada som ska ge fler besökare och det fanns en såndär tipsa-dina-vänner länk där. Hoppas det är okej att jag slänger in den hos dig. Du får bli första testkanin ;D

Kram kram
http://www.mer-trafik.se/cgi-bin/ref.cgi?r=Lioness

CYANESSA sa...

haha jahaa! Vad synd! Men kul att höra att det verkar funka okej iaf :)

Hoppas du har en fin kväll!
kramar!

Bibbi sa...

Men Hallå, jag har ju sms:at... har varit så fruktansvärt trött idag bara så jag har bara slappat.
Har inte ens orkat med "Percy".

Pussen.