tisdag 22 september 2009

herr/fru anonym är väl underbar , som vanligt!

" Haha ja du vore det så lätt hade det inte funnits något som kallas igångsättning på förlossningen. :P Vem utan iq kom med det tipset!? "

Alltid lika trevlig attityd ! Härligt att man kan säga vad man tycker & stå för det . (IRONI)

5 st tycker till:

Anonym sa...

precis! Normalt folk vill ha en naturlig forlossning och inte plåga sig själv för att tvinga ut någon som inte är redo!

annica sa...

jobbigt med sånna människor, hur orkar dom???
jag brukar testa allt, jag käkade massa annanas oxå för jag hörde att det skulle sätta fart.

be gubben köra en hinnsvepning vettja, hihihi

Sofie sa...

som vanligt när anonyma skriver :D

Bibbi sa...

Ja,jag vet...
Fegt att hålla sej anonym....
chicken......

CYANESSA sa...

men gud vad irriterande anonym människa!! usch arg jag blir!
Vadå "normalt folk vill", vem är du att bestämma det?
Normalt folk går inte in o droppar knäppkommentarer utan att våga stå för det heller. Foolish!