torsdag 24 september 2009

Jag hinner , jag hinner ...

Jag somnade ganska tidigt igår , så jag vaknade vid åtta i morse , utvilad & pigg . Jag har till och med hunnit duscha , raka benen (inte det lättaste som gravid) & peelat ansiktet . Smörgåsarna ligger på upptining & väntas att ätas .
Jag köpte ju en flaska mandelolja igår , och den har jag masserat in i ansiktet nu , och den är toppen tycker jag , verkligen ! Tack för tipset Linda ! Passa verkligen mig med världens torraste hud , särskilt vintertid .

Jag insåg att det var bra att jag kom upp i tid , för jag hinner uppdatera här , hinner bli hungrig (och äta frukost) & jag hinner göra mig iordning . Andreas ska få äran & gå ut med vovven denna morgon , Jag kommer redan gå tillräckligt idag har jag insett, fast Gere får förståss följa med till farmor men han behöver en promenad innan vi åker till MVC ! senyumkenyit

Ingen bebis ännu alltså , jag börjar seriöst undra nu om h*n hade tänkt & komma ut över huvudtaget , det börjar verkligen bli drygt att vänta nu . 4 dagar övertid , Du får bannemej komma snart lill*n , mamma & pappa längtar efter dig väldigt väldigt mycket (många andra också förståss, men vi längtar nog mest) . Vi får hoppas att BM sätter fräs på det hela med sitt klämmande på magen .

Nähä , nu ska jag bre mig en smörgås & lägga en "make" (in my babyface gelakguling)

Tjingeliiing !

6 st tycker till:

annica sa...

ja visst e det!!

rackar ungen ni har då, hihi
kram

Bibbi sa...

Ja, jag vet att du drar det tyngsta lasset,bokstavligt talat. Men jag får ju ta den psykiska. Haha...

Pussar.

Ulrika - foto - Jonasson sa...

Haha..ja det där med att raka benen i slutet av graviditeten det är minsann ingen lätt utmaning..mot slutet så kom man ju bara åt vaderna o nedanför medans man såg ut som en apa "upptill"..haha!

Kram

Mother, Married & Twenty sa...

De brukar bestämma sig för att komma när man är så less på att vänta att man liksom givit upp. Eller när man är mitt uppe i något helt annat. Så var det för mig. Fast han kom dock innan bf och det var jag ju inte alls beredd på.

Lycka till!

Liw sa...

Hej,
skönt att höra att allt är bra, även om tystnaden pratar sitt tydliga språk också :D
HOppas ni har en bra dag hos BM och farmor!

tänker på dig!
kram

CYANESSA sa...

haha gud vad du är duktig! Skulle aldrig orka hålla på o peela o raka ben o smörja in om jag var i dina skor :D

Vad kul att du gillade mandeloljan också! Jag har precis skämt bort mina naglar o tassar med den :D

Kramkram