onsdag 23 september 2009

Natten får ta vid ..

Jag har lite huvudvärk och sådär , så det får bli sängen nu . Dessutom blir det ju BM imorgon , så det kanske är bra om jag hinner duscha & vakna innan vi tar oss dit . Jag ska leta reda på en ny bok & börja läsa , så somnar jag nog ganska snabbt . jelir
glöm inte bort att jag kanske inte hinner uppdatera imorgon , kan ju kanske försöka hinna uppdatera via mobilen om inte annat .


Hoppas ni har en bra kväll !

2 st tycker till:

Liw sa...

Hur ska jag klara mig om du inte uppdaterar det första du gör?? :P

Mariette är verkligen kanon, åså rockkillen vad han nu heter :) plus en av de äldre männen :)

Nä nu blir det sängen hör med så fort grey´s slutar :P

Stor kram och lycka till imorgon :P

CYANESSA sa...

Åh jag tycker det är jättefint o häftigt med folk som vågar satsa sådär. Efter första dejten liksom. Romantiskt ju! Och nu har ni hållt ihop 1,5 år och ska ha eran första bebis liksom. Kärlekssaga!

Ja det känns lagom. Men jag bor i en tvåa, och han i en etta. och vi pratar om att vänta tills han får nya jobbet och då leta efter ett hus o flytta ihop i istället. Så det dröjer nog ytterligare ett tag innan vi blir sambos, men det får det vara värt istället för att först flytta på oss till gemensam lägenhet om vi sen ändå ska börja leta hus. Men jag längtar! :)

Hoppas du får det trevligt, och hoppas det går att uppdatera något om du hinner!

massa kramar!