söndag 27 september 2009

vattenavgång ..

där gick vattnet love

18 st tycker till:

maalin sa...

AHHHH SPÄNNANDE!!!! Lycka till nu... Kram

Anonym sa...

go go go! jag väntar med spänning älskling!! :) puss Agge

CYANESSA sa...

Gaaaah nu satte jag kaffet i halsen!!!!! Fan vad härligt!!!! Åhhh så spännande. Håller alla tummar o tår, och tänker på dig mest hela tiden!
Oj många utropstecken det blev nu ^^ hihi..

Kramkramkramkram!

Anonym sa...

Åhh så spännande! Hoppas allt går bra nu! Puss puss Jennie

Johanna sa...

ÅÅÅååå gumman! Vi håller nu våra tummar!

Annamax sa...

JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!!!! Äntligen!!! Åh vad jag håller tummarna att det börjar hända något nu!!

annica sa...

jihoooooooo!!
lycka till!
kram

Liw sa...

Jaaaaa!!
Har ni åkt in än?? Nyfiken nu, hur ska jag kunna sova :)

Kanske har ni en bebis nästa gång jag hör av dig, mäktigt!


Lycka till och stora stärkande kramar till er alla!!!

kom igen å krysta! ;)

kram

Bibbi sa...

Japp, nu har vi snart en bebbe att skämma bort. JIIIIPPPIIEEE!!!!

Sandra sa...

Jag tänkte skriva ok då mailar jag dig. men nu blev jag stressad!!! Föder du nu? Är det dags kanske är bebisen redan här? Önskar er all lycka och mycket gratulationer redan nu :)
KRAM

Emily sa...

Vad var det jag sa!

Jozzan sa...

och lycka till nu! kramar

CYANESSA sa...

Ojojoj nu undrar jag verkligen hur det går för dig. Tänker på dig massor. Vet att du inte läser detta nu men var tvungen att skriva av mig lite nervositet haha..

Massa kramar

Marja sa...

Gaaah! :D äntligen! skriv så fort du kan !! :D

Melissa - Vincents Mamma sa...

hoppas d går bra gumman
kramisar från oss

maalin sa...

Synd att de inte kom nån bebis igår! Men härligt att du har små värkar :) dom blir nog värre och så blir de bebis :) lycka till

Liw sa...

Inte bada efter att vattnet gått!!! Kan bli bakterier och skit ju :(

Men inte oroa dig :)

KRAM KRAM KRAM KRAM

Liw sa...

Inte bada efter att vattnet gått!!! Kan bli bakterier och skit ju :(

Men inte oroa dig :)

KRAM KRAM KRAM KRAM