fredag 30 oktober 2009

bloggdesignat litegrann

Hejsan hoppsan där ute i stugorna!

Igår blev det mestadels data för min del , Jag grejjade lite med Li's blogg , det blir bra det där får jag nog säga . Hon verkade nöjd tyckte jag , hon har nog förvisso inte sett hela designen ännu , men det gör hon nog idag . Hon "friade" till och med till mig , så nöjd var hon nog alltid kenyit Jag gjorde ju någon glad igår iaf , jag lyckas ibland jag också . haha . Här är designen, klicka på bilden för att komma till bloggen .


Vi hade besök av Andreas mamma & bror igår , vi käkade grillad kyckling & sådär . Det var trevligt & framförallt väldigt väldigt gott minsann . Inatt sov jag & Vidar inne i sängen & fy så mycket skönare det är med mysiga lakan & allt . Inatt har det varit en väldigt bra natt , Vidar har sovit bra & framförallt länge , så idag är vi faktiskt ganska utvilade . Det är ju skönt det . Vi ska ner till BVC idag klockan två , det ska bli spännande & se vad han väger & hur lång han är . Sen vid fyra ska vi ner & bowla & så , det ska bli skoj minsann , med hela Jensens familj blir det . Jag kommer förmodligen inte ha någon som helst chans att vinna , men det är ju ganska skoj iaf . Eventuellt att det blir en bit mat efter det , vi får se hur pass snäll vår lilla son är , hihi . Ikväll åker vi nog till pappa också , & det blir nog att fördriva hela helgen där . (troligtvis kommer jag inte ha tillgång till internet då, men isåfall syns vi ju efter helgen) Det ska bli kul & mysigt & spendera lite tid tillsammans med min kära pappa . love

Snart får jag väl börja göra mig iordning om jag ska hinna . (JA , man får börja göra det man ska 2 timmar innan man egentligen behöver, haha)

Hejsvejs !





6 st tycker till:

Li sa...

Haha jo jag friade till dig, men kan man göra annat efter jag hade sett bloggdesignen. Det var så fint och som jag har sagt tidigare är jag skit avundsjuk för att jag inte kan göra det själv. Jag får försöka lära mig lite själv, sen får jag vell gå en snabbkurs hos dig någon dag :) Ha det bäst, vi hörs på msn. kram!

Liw sa...

Haha, det är tillåtet att gråta ofta när man är nybliven mamma :)

Låter som ni har fullt upp i helgen, hoppas den blir bra!
Stor kram!

Tova sa...

Hihi ja, jag antar att det bara kommer bli värre med mjölk-läckandet ;)
men just nu känns det ändå rätt overkligt, det är så häftigt att ens kropp fungerar liksom! Precis som på kossorna, haha!
Annars är det bra med mig & magen, den lille bara sparkar allt mer :)
Vad händer en fredagskväll som denna då?

Liw sa...

Hej gumman! Oj vilket erbjudande, det skulle ju vara kanon och självklart betalar jag frakten, vad kan jag hooka upp dig med i utbyte? Du får skriva en önskelista så skickar jag nått som tack =)

Annars då? Lugn och skön kväll eller och kom ni fram till din far? Hur som ha en super bra kväll/ helg gumman!

Kram

Liw sa...

Du är då för go du =)
Mailar dig adress och så, men jag vill ha din så jag kan återgälda givmildheten =)
Blir lite tårögd här när du är så snäll. Är inte bara nyblivna mammor utan blivande mammor som får gråta mycket va? :)

kram kram

Bibbi sa...

Ja, äntligen lite lugn på Sandgatan!!!! =))

Ja, vilken katt jag har va??!!

Hoppas ni får en go helg hos pappa.

Kramar och hälsa till honom.