lördag 31 oktober 2009

Är hos papi nu ..

Pappa kom hem till oss imorse , vi åt lite god frukost tillsammans & drack en god kopp kaffe . Väldans mys var det . Vi packade ihop våra saker , och tillslut kom vi hemifrån . Det tog sin lilla tid , men vi kom iväg iaf . Ner till Ronneby & handlade litegrann , & nu är vi hemma i hans hus & ska grilla kyckling & äta gott gott minsann . Andreas & pappa är ute & Vidar & jag är här inne i värmen , det måste vara frysgrader ute , så vi tyckte det var bättre & vara inne . Vi var med ute en stund iaf , och Gere & jag kastade boll för fullt . ;)

Nu väntar vi bara på den goda maten som är färdig om en stund , och så blir det massa mys här ikväll . Det är underbart , och jag kan inte vara gladare . Eller jo , det hade jag kunnat , om mina småttingar till bröder hade varit här också , DÅ hade allt varit topp ! Saknar de små liven !

När vi var ute förut såg vi en stjärna falla , vi tror iaf att det var det . Och självklart önskade vi oss något , men jag tänker inte tala om vad såklart . Fast jag kom på en ännu viktigare sak att önska nu efteråt . Men men ,. Det ingår förhoppningsvis i det jag faktiskt önskade . Indirekt gör det det , haha . Nu ska jag fixa salladen ..

Ha en trevlig lördag gott folk !


0 st tycker till: