onsdag 21 oktober 2009

Det är nog mig det hänger på ..

Det är nog jag som har varit dålig på att skriva blogginlägg , Jag skriver nog inte alls lika intressant längre . tumbuk Det får jag försöka ändra på . Fy på mig !

Jag har suttit här en stund & kikat runt litegrann på internet . Jag har hittat en toppensida där jag verkligen ska beställa ifrån , fast det blir nog nästa månad , för när jag väl beställer vill jag beställa en hel del ! Det brukar ju bli så . Sidan hittar ni här ! Jag behöver allt ifrån tvättbara amningsinlägg & amningsbehåar till mobil att hänga över skötbordet . Det ska bli ett sant nöje att få beställa därifrån . Hittar ni något intressant ?

Det blev ju självklart DH igår , och det är likabra som vanligt . Men jag blir verkligen lite knäpp efter att jag sett det , jag vill ha femtio avsnitt till att titta på . Jag vill att det ska bli tisdag igen så fort som det bara går . Just nu är jag så ini nordens nyfiken på vad familjen "Bolen" har för hemlighet . Det är ju sjukt jobbigt & inte få veta det . haha .

Idag vaknade vi relativt tidigt . Tror klockan var nio eller något . Bebis bestämmer ju lite när vi ska vakna & om jag får lov & somna om eller inte . Idag fick jag inte somna om , så vid nio var det dags för mat & sen stiga upp . Jag har hunnit äta frukost & nästan bli hungrig igen till och med , det är ett gott tecken det . (har ju haft lite svårt för maten efter förlossningen , men det tycks ordna upp sig ) Tvätten är upphängd dessutom & snart ska jag plocka ur diskmaskinen & rensa på diskbänken . Det får nog bli något lunchigt snart .

Ska försöka hinna med en promenad idag också , fastän det inte är lika fint väder idag som igår . Det är bara det att det är ganska jobbigt & köra vagnen & ha hunden samtidigt , men jag får se om mamma följer med mig ut , så vi kan ta en promenad tillsammans , och kanske hennes lilla hund också. Eller lilla & lilla , han är inte så liten längre . takbole Han växer han också minsann .

Nähä , nu ska jag kika ut i brevlådan & se om det finns något skojjigt där . (väntar ju på brev förstår ni)

Ha en bra dag ! cium

4 st tycker till:

Liw sa...

Hallå,
ok så banan ska hjälpa. Är inte min favorit, men då ska jag ge det ett försök.. Tack för tipset gumman :)

Hur är det annars??
Och du skriver itne ointressant bara det att jag inte har så mycket tid just nu :)

kram kram

Liw sa...

Ok, då ska jag se till att bara ta en tugga åt gången :)

JO, och visst är det ett beteende som är typiskt kvinnor? Bara så förvånad för man tycker ju att "samma sits" borde skapa förståelse...

kram kram

Liw sa...

Haha, jag gör då inget annat än myser med magen. Trots att jag är ganska less på den å :P

krama V från mig :)

annica sa...

hej vännen!
hoppas allt e bra med er!
här e det fint, man e lite trött, men så e det ju första tiden.

den där sidan måste jag kolla in närmare på.

ha en fin fin dag!!!!
kraaam