torsdag 22 oktober 2009

Klockan nio vaknade vi & då fick minsann inte sova mer

Hör och häpna , Andreas vaknade & steg upp först idag . Han är iväg & fiskar nu & det var väl antagligen därför han vaknade tidigt , han gick och la sig tidigt igår . Vidar & jag var uppe en stund längre & har ju vaknat ett par ggr under natten .
Han får mat vid tolv-tiden , sen blir det ungefär varannan timme , ibland blir det tre timmars sömn i sträck . Om man har tur .

Nu ligger den lille & sover bredvid mig . Idag klockan två ska vi vara nere på BVC , vägning & mätning ska det bli. Det ska bli skoj och se hur mycket han ökat , han gör verkligen framsteg hela tiden & jag tycker han växer jättefort.

Det är tråkigt och vara hemma ensam , det är jättetråkigt . Jag tror Vidar & jag går upp till mormor sen & äter där uppe idag . Det är ju lite trevligare än & äta ensam . Gere ska få en promenad innan vi åker ner till byn också såklart, jag tror jag ska unna mig en kycklingbaguette eller kycklingsallad från cafét till lunch idag ihikhik eller lunch & lunch , det blir ju efter två ! Det bli sen lunch ! men jag är sjukt sugen på det !

Igårkväll blev det att trixa med bloggdesignen på den andra bloggen . Det blir jättebra får jag nog lov & säga . Det blir lite skillnad när man lägger ner lite mer engagemang i det hela . Har fixat så mitt msn fungerar nu igen också , det har ju varit lite knasigt . Men är man lite envis så ! menari

Vad händer ute i bloggvärlden idag annars då ?



4 st tycker till:

Bibbi sa...

Vaddå, menar du??? Beställa vad??

Bibbi sa...

Ja, jag vet inte ens vad jag ska ha för mat idag...haha...

Pussar

Bibbi sa...

Jaha....vi tar det sen...

Puss

liw sa...

Haha, jag kan tänka mig att det blir lite skillnad efter plutten kommit ut, inte riktigt samma kropp som innan grav och definitift inte som under grav :)

Nu ska jag vila en timme :)
kram