fredag 9 oktober 2009

Det ordnade sig ...

Det ordnade sig minsann med designerna , de är tillbaka . Det var förmodligen bara någon uppdatering på den sidan jag har de på . Det var ju ganska skönt & slippa flytta alla dom , det hade kunnat ta sin lilla tid !

Jag tänkte jag skulle väga mig idag bara för skoj skull . Jag hoppas vågen stämmer , men man kan ju undra om den spelar mig ett spratt . Enligt vågen vi har här hemma , så ska jag ha gått ner 12 kilo sen den 30 september , då lillen föddes . Det är ju inte fy skam alls att ha gått ner så mycket . Vi får ju hoppas att det inte är vågen som har fått ett flipperspel . Jag tycker det låter mycket att jag gått ner 12 kilo , fast ändå är det ju mycket som försvunnit . Bebis vägde ju 3,6 kilo nästan & vattnet vägde en hel del skulle jag tro . Så det kanske inte är helt omöjligt . Isåfall har jag ju bara 3 kilo kvar sen före graviditeten . Jag hade ju tänkt jag skulle gå ner lite till utöver det , Iaf 6 kilo till vill jag gå ner . Vi får väl hoppas jag lyckas . & så magen ska väl bort , den är ju en hel degklump . Haha .

Har ni haft svårt att gå ner era graviditetskilon ?

6 st tycker till:

Sofie sa...

dom hänger kvar mina kilon haha

Sandra sa...

Ja gör det :) Härligt att kunna ställa sig på vågen och tro att man blir lurad! Åt det lite roliga hållet förstås! Det är väl mer som väger under graviditeten än vad man tror! Själv tror jag fortfarande att vågen lurar mig varje gång ja går till bm och ställer mig! Förstår inte vart alla kilon placerat sig?! hehe kram

Anonym sa...

mina kilon försvann snabbt. jag gick upp 24 kg.. sen hade jag bara 4 kg kvar som hängde efter mig. när dom va borta så var lucas ca 10 månader och de va då jag bara ökade och ökade i vikt.. så efter de har ja väl gått upp 8 kg..så ja väger typ 10 kg mer än ja e van vid :(

maalin sa...

maalin var det som kommenterade förresten :) Lucas stressade mig :)

fabulousangeliqa sa...

men jag vill ha den i MIN lista! ;) Kan du fixa deT?

Marja sa...

Tycker det låter mycket på så kort tid, men det kanske går så fort. du får rådfråga med barnmorskan. Annars är det ju bra, eller vad säger man. skönt att få bort det snabbt, lycka till ! :) åh jag hoppas allt är bra med er! Lycka! Kram