lördag 10 oktober 2009

Vacker tass ..

Idag är Gere , jag & Vidar ensamma hemma . Andreas är ute & fiskar . Vi får väl hoppas de får fisk , fast ändå inte för då kommer dom hem fortare . Det är jättekul att han kommer ut lite , men det är trist & jobbigt & vara hemma ensam, Han är trots allt mitt moraliska stöd den där karln .

Jag är ganska trött & får ont av att sitta vid Andreas dator , så jag ska snart slänga mig på soffan & kanske äta mig en liten frukost . (jag vet , lite väl sent) . Snart vaknar väl lilleplutt & vill ha mat .

Bilder på han finns det fullt av i den andra bloggen nu , Johanna mailade mig alla bilder från igår . En del bilder blev veeeeerkligen toppenbra . Jag är supernöjd . Fler fotograferingsdagar ska det bli minsann !

Ha en fin lördag mina vänner !



6 st tycker till:

Sofie sa...

vet inte om det klär mej men Tack :)) Nej lär ju snarare gå åt det andra HÅLLET HAHA jo det går bra flyttar om 3 veckor :) önska jag hade kunnat se Lillen innan jag flyttar men men Får njuta av han på dina kort istället..var och kolla på VUL åh allt såg fina fisken ut skönt ...KRAM

maalinmedm sa...

skönt att ni har de bra! :)

Li och Andreas sa...

Vad heter din andra blogg? Vi vill jätte gärna se fler bilder på er lilla pojke :) MVH Li och Andreas

Angie sa...

Hej!

Jag heter Angelica, är 24 år gammal och väntar mitt första barn. Jag har följt din blogg ett litet tag och är jätte intresserad av att få fälja lilla Vidars utveckling på din andra blogg?

Ha en bra dag!

Liw sa...

Hej gumman,
dåligt med tid till bloggandet på sistone här, sorry :(
Jo det är grymt surt med förkylningen, men det blir nog bättre snart .)

Allt bra med er?
Lektionerna gick bara fint:)

kram kram

Bibbi sa...

Ja, det blev ju lyckat för en gångs skull...haha

Tur att jag inte gjorde nån efterrätt då...hihi