tisdag 13 oktober 2009

Hejsan hoppsan ! :)

Vi lever , fast bloggen tycks vara död så är den inte det . Jag är ganska dålig på det här med att uppdatera just nu , men som jag också nämnt i den andra bloggen och innan i denna så är inte alla dagar toppenbra . Man kan faktiskt vara ett hormonmonster under amning också , det kanske till och med är värre med hormonerna under amning än under graviditet .
Det där med förlossningsberättelse har jag inte hunnit sätta mig med ännu heller , jag är skiiiitdryg jag vet . Men snart kommer det också , fast det dyker upp i den andra bloggen , där jag har lite koll på vilka som läser . Det känns bättre så , då kan jag berätta hela förlossningen utan att tänka på vad jag skriver .

Jag håller fortfarande på med bloggdesigner , så maila om ni är intressrad av att få er blogg designad . Levereanstiden är lite längre än innan . Innan var designen färdig på så gott som en dag . Men nu som ni vet så finns det ju lite annat att lägga tiden på så det kan ta ilte fler dagar för mig att få designen klar . Jag vill fortfarande lägga ner samma engagemang och därför kommer detta lite mer tid . Jag hoppas ni förstår det , men intresset för att göra bloggdesigner har definitivit inte bleknat . takbole

Det är verkligen jätteroligt att många skriver till mig och ber om den nya bloggens uppgifter . Det är personer jag inte visste följde min blogg faktiskt . Superskoj att så många följer med till den andra . Det blir ju lite fler bilder där också såklart . Eftersom den är lösenordsskyddad kan jag lägga upp bilder på den lille där . & jag har verkligen fått många toppenbilder . Så har ni inte lösen dit , skriv en kommentar eller ett mail , så kanske även du kan få tillgång till bloggen ! sengihnampakgigi

Nu ska jag mysa vidare med min lille gosse som ligger på bröstet & gosar . Underbart , JAAA . Jag är världens lyckligaste mamma minsann , för jag har världens finaste familj ! love Bättre kan det inte bli .

Tack Andreas för du har gett mig det allra finaste en människa kan få . Jag är dig evigt tacksam !

5 st tycker till:

Nina sa...

Jag vill ju såklart ha nya bloggen :)

annica sa...

hej vännen1 gör du design till blogg.se nu?
Jag vill gärna köpa en i sånt fall, men när lillen e ute tänkte jag, hade tänkt mig en ljus fräsch design, med ev lite inslag av leopardmönster ( om det går) du kan väl fundera lite.
kram

karlskrona natalie sa...

jag har bett om lösen tidigare men har inte fått något.. du kanske inte vill att jag ska ha det? ;) hhö. Natalie Gustafson

Jennie sa...

men natta , jag har mailat dej :)

Bibbi sa...

Så kom det då en tår i mormors öga.
Ja ni är så FIINA, alla fyra, inte glömma Gere...=))

Och du Jenna är en fantastisk mamma.
Pussen...