söndag 18 oktober 2009

Hemma från en lååång & underbar promenad

Johanna, jag , Gere & Vidar har varit ute på en mysig lång höstpromenad . Det var totalt underbart . Det var välbehövligt för oss allihopa . Toppen att spendera ett par timmar tillsammans med en god vän i det fina vädret. Hon åkte precis hem & jag sitter & äter lite köttgryta innan lillen vaknar & vill ha mat .
Andreas är iväg & fiskar idag , och han ska iväg imorgon också , så jag tror Johanna tittar förbi imorgon också . Vi får hoppas det iaf .

Vad gör ni denna söndag ?

4 st tycker till:

Sofie sa...

vilken härlig dag jag har inte haft d lika trevligt ;) mår illa å måste packa allt innan flytten men det går trögt

Bibbi sa...

Hahaha.ja så sa han nog!!!!!! Hahaha...ååå, nu kan jag inte släppa tanken på det.....hihi *asg*

Bibbi sa...

Eller hur!!!!!

=))

Bibbi sa...

Ja, men då får jag köpa så det räcker till dom också....
å, så blir det mer bebbar att gosa ju...=)) Härligt!!!!
Ska köra racet här på morgonen först och så tror jag att jag får köra "pakktikanten" oxå.

Syns sen...puss