fredag 16 oktober 2009

Goddagens

Idag var jag uppe med tuppen , eller egentligen inte . Men jag var uppe vid nio vilket är tidigt för oss . Natten har varit ganska okej , och jag verkade ganska utsövd vid niotiden . Tog mig en dusch på morgonen , och piggnade till ännu lite till . Plockade lite i köket & sådär , och så lite bebismys emellan . Mat till lillen & så lite data , blöjbyten & så ännu mer mat . Ja , det blir mycket mat , men det är ju inte så dumt det inte .

Jag gjorde klart en bloggdesign idag också , & jag är jättenöjd och bloggägaren verkade också väldigt nöjd . Det har förståss tagit lite längre tid att göra designen eftersom jag inte kan sitta så många timmar i sträck längre . Jag får ju lite & göra emellanåt :) Men det gick relativt fort & jag har lagt ner hela min själ i även denna bloggdesignen .
klicka på bilden för att komma till bloggen.


BVC - damen var här igår , och vi vägde den lille , han hade gått upp bra & vägde nu 4240 gram . Så ingen är gladare än jag att han håller måttet & han är så nöjd med livet den lille . Vi har verkligen haft tur & fått världens snällaste bebis . *pepparpeppar*

strax blir det lite lunch här , och så massa bebismys förståss . love

Hoppas ni får en bra helg !


0 st tycker till: