onsdag 14 oktober 2009

ibland kan jag bara börja gråta ...

Jag tror jag är fullproppad med hormoner , för lika mycket som jag kan gråta när jag är ledsen kan jag gråta när jag inser hur lycklig jag är . När man hör de små andetagen och de små gnyen från det lilla knytet , hjärtat kan ju inte annat än och smälta . cium

Jag älskar verkligen detta lilla gossebarn , så höööögt !

6 st tycker till:

annica sa...

åhhh ja visst e det härligt, lyckan e enorm att få ett barn

Bibbi sa...

Håller med föregående....

Ja, men det är väl ändå bra att han försöker lilla Aramis....
Nu sticker jag ,vi hörs senare...

Pussen och glöm inte till Vidar oxå.

CYANESSA sa...

Hej! Tack för din kommentar. Förlåt att jag varit så dålig på att höra av mig. min dator är jätteknepig och jag kommer bara in på ett fåtal sidor. När jag försöker gå in på din nya är allting bara vitt, och så är det på massa andra internet sidor också, vet inte varför :/

Jag tänker på er ofta, och förstår att du är jättelycklig! Känner mig lite avundsjuk faktiskt hihi.

All lycka till er. Det är du/ni sååå värda.
Massa kramar till dig och lille Vidar.
/ Linda.

MADELEINE sa...

Fint skrivet ♥ Gillar du att tävla, kika in hos oss oxå ;-)

MADELEINE sa...

Vaccinationen ska vara gratis i hela Sverige!!

CYANESSA sa...

Nej absolut inte, ni finns ofta i mina tankar! :)

Ja, han har formaterat den o lagt in nåt nytt XP, och det var då den blev såhär knasig. Ska be honom kolla på den igen :)
Nu ska jag strax gå och jobba, men bara i ett par timmar *skönt*.

Förstår att det måste vara en jättestor omställning. Tar nog lite tid att komma in i det. Och konstigt vore väl annars, det har ju kommit en helt ny liten människa till er liksom :)

Har du hört något mer från den där knäppgöken? Hoppas inte. Kanske han/hon tröttnade när du bytte blogg.

Kramar! <3