lördag 24 oktober 2009

Lördag ...

Idag är det Lördag & jag har inte uppdaterat på ett tag nu tycker jag . Känner att det är på tiden , hihi . Vi var på biblioteket i torsdags , och jag lånade Stieg Larssons - flickan som lekte med elden . & har minsann hunnit börja läsa den också , det blir tid för läsning under amning minsann . Toppen !

Jag tycker jag har lite ont i huvudet idag , lite halvdåligt med sömn inatt tror jag bestämt . Gossen har varit lite kinkig , men det gick över med lite mat . Han blir ju så förbannad när man inte slänger fram tutten tillräckligt fort :) hihi . Han är sånt matvrak .

I Natt har det varit håll igång på grannkärringen , OMG . Jag börjar verkligen bli trött på den patetiska människan . Men vad jag förstod det som så ska hon flytta nu , man kan ju alltid hoppas . Det ska verkligen bli skönt & jag hoppas innerligt att det stämmer att hon ska ge sig av .



1 st tycker till:

annica sa...

hoppas hoppas hon flyttar snart, hihi.

kram