söndag 25 oktober 2009

Lugn & skön söndag

Idag är det bara lugnt , jag gör ingenting ska jag ärligt säga er . Vidar & jag myser framför tv:n & ibland tar jag min "lilla" bok & läser ett par sidor, lite dator ibland och så mat för den lille emellanåt . Andreas är med min pappa & flyttar massa saker ur ett förråd . Det är inte lite saker så det tar nog hela dagen . Ikväll ska vi äta regnbåge (fisk) , det är gott ! love

Ska strax slänga in den rena tvätten i torktumlaren , det är bara handdukar i denna tvätten . Gissa om det går åt handdukar med en bebis i huset ! sengihnampakgigi Massvis , det är tur man har en hel del sånna , haha!

Jag måste bädda rent med iaf nytt lakan idag också . det andra är det massvis med bröstmjölk på . Det spills ju en hel sånt , och när det torkar blir det ju stenhårt på lakanet . Haha . Det är det värsta jag vet , när inte lakanet är tillräckligt mjukt . Haha .

Nähä , tvätten var det sen ska jag lägga mig på soffan & vila en stund & gosa bebis ! love

4 st tycker till:

Liw sa...

Nej, säg inte att man måste tvätta med bebis i huset, jobbigt ;)

Allt bra här, hur är det med er? Vi har donat med ljud och lampor idag, nu är det så fint, så fint. Efter typ 3 bråk under hela helgen så har vi kommit fram till att om vi någon gång köper hus/lght så ska det vara inflyttningsklart är det inte det så kommer vi med glädje anlita hantverkare. Inte det lättaste att komma överens kring fixar grejer... voj voj!

Tack, jag blir som kär i fotona varje gång jag ser dem, så nöjd är jag :)

Krama om din lillkille och ta hand om dig!
kram

annica sa...

aha, vart har du köpt dom kopparna,finns dom på apoteket typ
kram

Ulrika - foto - Jonasson sa...

Ny tävling hos Tant:

http://uj76.blogspot.com/2009/10/tant-lottar-ut-ett-presentkort-vart_27.html

Med chans att vinna presentkort från en finfin barnbutik :)

Tova sa...

Hehe, jag har också börjat läcka massa bröstmjölk vissa nätter :P (är i v. 29)
Inte så man måste byta lakan, men känns ändå lite... freaky xD
Hoppas allt är bra med dig och bebben!
kram