torsdag 29 oktober 2009

Växjö igår ..

Igår gjorde vi en tripp till Växjö . Vi skulle äta lite & handla lite . Lättare sagt än gjort får jag nog påstå . En liten bebis behov upphör inte direkt , så mycket matning & sådär blev det ju & blöjbyte i bilen , men det gick ganska bra trots allt . Förutom att grabbarna tyckte nog det var drygt & vänta på att Vidar skulle äta klart , men det gick ju an .

Vi hälsade på Micke på studion , & Nina & hennes kompis kikade förbi också , det var kul & se dom . Det var väldigt längesen & vi umgicks ju en hel del när vi bodde i Nybro allihopa . Jag saknar hennes thésällskap faktiskt & vårt spelande , jag som har ropat in massvis med gamla spel på auktion . Hon hade verkligen varit rätt person & testa alla dom med .
Vi käkade på en grekrestaurang , jag tog buffén & Andreas & Jensen tog oxfilé . Fattar ni att jag ångrar att jag inte tog oxfilé jag också . Den var skiiitgod (smakade ju Andreas mat förståss) . Det enda jag kan säg avar gott på buffén var kycklingspetten . Har ni hört något så dumt att de har KORVLÅDA på buffén , på en grekisk restaurang ? Låter lite knas va ?

Vidar ligger & kikar här bredvid mig , vi har sovit på soffan inatt också .Det bara blev så , konstigt nog ! Jag somnade här & sen orkade jag inte ta mig in till sängen . Vidar han trivs i soffan han också . & antagligen är både Gere & Andreas nöjda med att ha heeeela dubbelsängen för sig själva! Gere är nog mest nöjd . haha !

Idag kommer Andreas mamma & Andreas lillebror , så det blir lite käk & sådär . Tror vi bara ska ha grillad kyckling och vitlöksbröd . Det är smidigt & smaskigt .

Efter att vi hade kommit hem igår frös jag som en liten gris , jag låg i soffan med 3 filtar & ett täcke över mig & frös iaf , det är ju hemskt . Jag tror mina fötter blev nerkylda på vårt lilla äventyr & sen reagerade hela kroppen . Kan det vara så ?

Vi köpte en Body igår på Woodland , jag ska ta kort på den & visa er , jääääättehäftig . Mötley Crüe !(måste bara ladda batteriet till kameran) & Så köpte jag dekoration till min älskade lilla Harald ( som mamma så fint har döpt min dator till)

Nu ska jag plocka undan lite här hemma , pilla lite med bloggdesign & göra mig själv iordning ! ( DET BEHÖVS TRO MIG)

Hejsvejs!


3 st tycker till:

Nina sa...

Jag saknar också spel och tesällskapet :)
Massa nya spellåter väldans spännande!

maalin sa...

kan vara pga fötterna men även på grund av "tittsen" ... du måste ha halsduk på dig, du vet det va!! lilla jennie *låter som en gammal mormor* för du måste ju akta dig för mjölkstockning då kan man få feber och frossa

Bibbi sa...

Håller med föregående, är väldigt viktigt, Jennie.

Och du, jag älskar dej också....
Puss på dej.