tisdag 27 oktober 2009

Är ganska trött idag ..

Natten har varit lite kämpig , Vidar har varit lite orolig . Det är bättre nu men han är trött så han sover . Jag borde också vila en stund , men det gör jag nog nästa vända han somnar , det får bli en vilar-dag idag . Andreas ska iväg & fiska , idag igen ! Tråkigt tråkigt .

Jag undrar vad vi ska äta idag , någon som har tips ? fantasin har tagit slut .

Igår var vi och handlade , det blev en hel del mat & mycket annat bra-ha-saker ! Vidar var med & handlade , han sov hela tiden & var jätteduktig . Han är verkligen världens snällaste bebis , vår lilla goding .

Ikväll är det Desperate , det är vad man går och väntar på hela tiden! Det är ju spännande minsann . okej det kan vara så att jag inte har mycket att göra i veckorna , att det är därför jag verkligen ser fram emot DH-tisdagarna ! Det mesta jag gör om dagarna är att amma varannan timme & myser däremellan , mycket mer hinns inte med ! haha

0 st tycker till: