tisdag 24 november 2009

Anlänt till far min

Nu har vi efter mycket om och men kommit hem till pappa , eller ja vi var här vid halv tio-tiden ungefär . Vi åt biff med bambuskott innan vi åkte hemifrån , underbart gott var det . Jag tror nog allt att det finns en liten kines i min make , så som han kan laga kinamat . Det borde vara så iaf .

Igår fick jag ju för att jag ropade hej innan jag kommit över ån , jag sa att Vidars mage kändes bättre , men NEJ det var den då rakt inte . Åh vad jobbigt det var för honom igår , han var såå ledsen & magen hans var inte alls som den skulle . Jag tror inte vi somnade förrän klockan var fyra-fem , och sen uppe med tuppen , halv åtta (det är tidigt för mig/oss) . Vi vart ju på bvc vid halv nio , jag somnade dock en stund på soffan när vi kom hem , men jag har haft huvudvärk idag pga av sömnbristen .

BVC - besöket gick utmärkt , Vidar hade vuxit bra (som vanligt) Han är nu 60 cm & väger 6075 gram . Han frodas min lilla gosse . Hon sa på bvc att dropparna kanske inte hjälper förrän om 2-3 dagar , så jag får väl ha tålamod . Det är ju ganska jobbigt nu när man måste ta allting själv när Andreas inte kan bära på honom . Det är ganska krävande & inte kunna bli riktigt avlastad . Mamma erbjuder sig att komma ner om nätterna , men jag tycker inte det är rätt mot henne . Hon har ju haft det fyra ggr innan , med barnaskrik om nätterna . Jag tänker inte yttra mig om hur denna kvällen tycks vara , för då vänder det väl .

Det blir nog strax sängen skulle jag tro eller om en stund iaf . Lösa lite korsord innan kanske ? Hjärngympa , kan verkligen behövas . Jag gjorde nog en utav de korkaste grejjerna man kan göra för en stund sen . (ska jag berätta eller inte ? ) Nej , det får nog vara . Men det var korkat iaf . haha ! Men jag är ganska klumpig jag !


hejsvejs på er , ha en fin kväll !


0 st tycker till: