måndag 30 november 2009

Första advent

Jaha ,då var första advent avklarad , jag har inte julpyntat ett dyft hemma . Men har litegrann jag ska göra när vi kommer hem . Ska hänga upp lite julkulor i fönstrena & kanske smälla upp en eller två julljusstakar .

Idag har vi varit ute på promenad en runda , & kastade boll med Gere ! L & D (Mina småsyskon) åkte hem vid fem idag också , det blev alldeles för tyst här hemma nu . Vi gick ut i garaget/cykelverkstaden & fixade lite på övervåningen , där pappa ska ha bibliotek . Det blir så bra så . Vi hittade lite böcker vi ska ta hem också , det är ganska intressant & kika bland alla böcker . Det är precis smock-fullt med böcker . HU! Det är superduper mycket böcker till att få upp , vi måste bara fixa fler hyllor & sådär . Andreas & jag ska nog kika upp där imorgon också & packa upp fler böcker.

Imorgon åker jag in till stan , Jag ska träffa Natalie tänkte jag & Johan skulle jag också kika förbi om han vill & kan . Sen får det bli farmor en vända . Jag tänkte jag skulle hinna ett varv på stan för att kika på julklappar & sådär .

Nu ska jag kika lite i en inredningsbok & en julbok . All inspiration som kan fås behövs . Har ni några inredningstips eller känner ni till fina inredningsbloggar , släng in de som en kommentar här isåfall .

tjeniixen på ett tag !

3 st tycker till:

Annica sa...

hej! jaaaaaaa det vore jätte snällt!

kolla in www.himmelochhav.blogspot.com det e min syrra, hon e mycket för design och hon länkar till många andra fina design och inrednings bloggar!

kramis

Jozzan sa...

Vad fin din blogg blev när du gjorde om den <3

Annica sa...

tusen tack för snön! :)