söndag 29 november 2009

Hejsan hoppsan där ute .här bloggdesignar vi !

Nu har jag fixat ihop en bloggdesign till min blogg , kände att jag ville fräscha upp lite här också . & så fick det bli . Gillar ni den nya svartvita designen ?

Vill ni också ha en "uppfräschning" såhär inför vintern & allt . Kontkta mig via mailen eller kommentera bloggen . Mailen hittar ni här till höger .

Jag är den enda som är vaken i huset , och på tv:n är det allahelgona . SCARY ! Nej , för jag tittar knappt , då blir man inte rädd . haha ! Jag vet inte ens om den är läskig . Vidar sover & har sovit ett ganska bra tag , tror han har tagit den där längre stunden sömn , så det lär bli en vaken natt för mig . Jag får skylla mig själv om jag inte lägger mig i tid . Jaja , huvudsaken är att Vidar får sin sömn , och hans pappa sover som stock nu , så han kanske kan ta han en stund i natt om det skulle krisa . Jag tror inte jag hinner lägga mig , för då vaknar säkerligen gossen direkt . Typiskt .

Idag fick pappa sin halva gris . typ 50 kilo gris , ohooo vad kött ! Det vill jag försäkra er om , det är duktigt mycket kött alltså . Så kvällen har spenderats på att stoppa kött i fryspåsar & sådär . Nu är hela frysen full med kött minsann .

Jag ska försöka hinna ner & kissa innan den lille vaknar . Tror ni jag hinner ? :D

2 st tycker till:

fabulousangeliqa sa...

jag tycker denna designen var supersöt!! :) är så sugen på nåt nytt jag med.. vi får kuckilura ihop nåt snart. :) puss! pussa min goding med! (Vidar med andra ord..) :)

annica sa...

jo det fattades bara att ha en trevlig vän med sig, det hade varit jätte kul med dig.

jätte mysig design du gjort, mysigt med snön!
kramen på dig