lördag 28 november 2009

Goddagens ..

Idag var vi minsann uppe ganska tidigt . Jag tyckte pappa skulle väcka mig & det gjorde han också . troligtvis gladeligen ! Han hade dukat frukost , gottit & mysigt med familjefrukost ! Det är bland det bästa jag vet ! När alla är samlade & man kan bara njuta av lite stilla tid tillsammans . love

Vidar ligger & snarkar , resten av familjen är iväg & fixar med en frys . Den vi gav pappa hade tydligen gått sönder , tyyypiskt. De kan tydligen göra det när de står kallt & vår har stått i förrådet . Synd ! Men han fixade visst en annan , det är ju ganska bra eftersom han skulle få en halv gris idag , då vill man ha en fungerande frys ! jelir

Jag sitter & lyssnar på Peter LeMarc och saknar min mamma . Hon är finast min lilla mami!


Snart ska jag steka pannkakor till alla grabbarna kommer hem . Det är ju gottit med pannkakor , och ikväll blir det tacos , det gillar vi också . Det var längesen jag åt tacos.

nähää , steka pannkakor var det ja ! Hur spenderar ni er lördag ?

0 st tycker till: