lördag 14 november 2009

Godförmiddag säger man väl , eller kanske inte

Hur som helst så sitter jag hemma hos pappa , som ni troligtvis redan vet. Vidar sitter & sover i babysittern , han slocknade i den nu när Andreas & pappa hade åkt iväg & jag skulle diska litegrann . Han gillar verkligen den . Vi har ätit frukost för en stund sen & gubbarna/grabbarna skulle åka till soptippen med ett släp. Det finns fortfarande lite att göra här vid huset & det är mycket prylar som ska rensas , men det är kul & ha lite att göra .

Idag ska vi ha pasta/kycklingsallad till middag med vitlöksbröd , det är inte helt dumt det . Agge skulle visst bjuda mig på det imorgon också när vi ska in dit , men det gör verkligen ingenting för det är ju underbart gott , jag skulle kunna äta det resten av livet om det skulle vara så .

Annickas bloggdesign skulle jag egentligen börjat litegrann med & ska försöka göra det också . Jag ska bara hitta lite tid till det & så kreativiteten förståss , det är det viktigaste . Inte sant ?


Vi pratade lite igår här hemma , och i veckan (eller nästa vecka) blir det en dagsresa till grannlandet , danmark . Javisst , det ska bli så trevligt så . Vi ska eventuellt hämta en säng , bäddfåtölj i skåna & så ska vi köpa lite goda ostar i Danmark . En liten tripp är ju inte så dumt eller hur ? :) Sen pratade vi också om att vi ska försöka komma iväg till Grekland i sommar också , det hade varit underbart . Vi ska kika litegrann på det där & så ska vi försöka få till det . Inte så dumt va ?


Nu hoppas jag att min son vaknar snart så han kan äta lite för tuttarna känns som om dom ska sprängas , det blir lite spänstigt sådär ;) & bästa tömningen är ju lilleman .

Ska se om jag inte kan dammsuga lite här också innan de kommer tillbaka , vi får väl se om den lille hinner vakna , det hänger ju lite på honom kan man säga .

Vad händer där ute idag ?


3 st tycker till:

Liw sa...

JO jag vet, men det känns så overkliget :S

Låter som du har påbörjat en härlig helg!
kram gumman

Bibbi sa...

Älskar dej oxå så mycket min älskade lilla flicka!!!!
Puss på dej och ha en go kväll...
ska snart titta på "Dansbandskampen"....yeaaa... =))

Bloggande 4barnsmamma sa...

Tack så mycket för hjälpen! Jätte snällt.
Kram Sandra♥