måndag 16 november 2009

Mysardag

Idag har Vidar & jag varit inne hos Agge på Bergåsa .. Det har varit massa mys , och vi har bara njutit av dagen . Jag bjöds på kyckling/pasta-sallad med soltorkade tomater & fetaost , efter det blev det kaffe i määäängder . Det är väl underbart , massvis med kaffe, mys & skitprat .

Nu är vi hemma hos pappa igen , eller vi var hemma för längesen , men det är väl nu jag har kunnat sätta mig ner för att uppdatera här litegrann , Vidar sover för stunden & jag ska också krypa ner snart . Men det är lite svårt att slita sig , vi sitter & kikar på boende & resor till Grekland & Spanien . Det är svårt att veta vart vi ska åka , beslutsånget JAA! Vi pratade om att åka lågsäsong & då får det bli gran canaria eftersom vi vill kunna bada i ett ganska varmt vatten , åker vi mitt i sommarn kan vi välja grekland också . Men man vill ju komma iväg härifrån på vintern , så det är nog skönast att åka då . Eller vad tror ni ? ni som vet !
Grekland eller Spanien , vilket föredrar ni ?

Nu ska jag kika vidare litegrann , sen ska jag krypa ner & läsa ett par sidor i Stieg Larsson-boken , den ska ju faktiskt lämnas tillbaka snart , (jag tror jag får låna om den , haha så sakta läser jag)

Hejsvejs !

2 st tycker till:

fabulousangeliqa sa...

:) GREKLAND! :) been there, det är jättefint.
TACK för idag älskling!

Jenny sa...

Grekland!! Var där i Maj nu i år. Hur mysigt och fint som helst. Jag måste dit igen, finns så mycket att se.

Har även varit på Gran Canaria i Februari 2008, vi var där 1 vecka och det regnade 5 dagar, men ändå varmt. Åker man till Gran Canaria när det är kallt här, är det lite som ett lotteri har jag hört. Antigen jätte fint väder hela veckan, eller regn, fast det är ju ändå varmare än i Sverige! :)