onsdag 25 november 2009

Godkväll kära läsare .

Nu har det hunnit bli kväller och jag får chans att lämna ännu ett litet inlägg efter mig med mina tankar i . Idag har det bara varit en mysdag , vi har inte gjort mycket alls & Vidar har sovit ganska mycket . Vi får hoppas han sover inatt också . Jag har kikat runt lite på FL om att bebisar vänder på dygnet . Antar att man bara ska "följa bebisens dygnsrytm" & att det blir bättre med tiden . Vi får hoppas det , fast egentligen inte mig emot att ha konstig dygnsrytm , för jag har egentligen ingenting att passa om dagarna . Fast egentligen tycker jag att han sover ganska bra om nätterna också . Han sover bra både dagar & nätter . Haha .
Hur är det för er ? hur sover era bebisar ?

Strax blir det väl mat , kött i ugn med potatis till . Hoppas verkligen det blir gott , jag är superhungrig nu .lapar

En tråkig sak var att jag missade min desperata fruar igår , fy vad trist . Men jag har ngt att se fram emot en tråkig söndag istället . Får inte glömma det bara . Det vore ju hemskt och missa det . Så fast är jag i det minsann . blur

Imorgon kommer mina småsyskon hit , jag har saknat dom sååå mycket . Men imorgon blir det massa gos och mys & pussar & kramar . Underbart ska det bli . De är verkligen mina små kärleksgrabbar & har alltid varit & kommer alltid att vara . De är dom & lille Vidar-gossen ! Mina favvisar ! love

Nu ska jag kika runt lite i bloggarna & sen blir det väl käk får vi hoppas .
Jag vill ha en systemkamera , någon som vill ge mig det ? Eller har en billig att sälja .

6 st tycker till:

Bibbi sa...

Ja, svar på din kommentar, klarar ju inte mej heller utan dej...vi är väl lite beroende kanske. hehe...

Är så glad att ni har det mys, kanske att dropparna gör sin verkan. =))
Gott att pojkarna kommer,lilla pappas längtan och din såklart,yes men jag sa ju att det skulle lösa sej, krama ungarna från mej och jag får ju mitt på julafton, men du får hjälpa mej med julklapparna...vet ju inte vad dom vill ha...... =))
Puss o kram
och hälsa pappsen med en kram.

Ulrika - foto - Jonasson sa...

Ny dundertävling hos Tant:

http://uj76.blogspot.com/2009/11/tant-lottar-ut-ett-presentkort-vart_26.html

..med både presentkort o "julpaket" i prispotten =)

Sara sa...

Vad skönt att ni har en bebis som sover bra, passa på och njut medans ni kan :) Ha en bra dag, kram.

Sara sa...

Vad bra att han börjat sova bättre med minifom-dropparna.. Jag använde dom till Jonah när han var bebis och hade kolik, men tyckte inte dom hjälpte så mycket, så jag köpte Sempers magdroppar istället och dom hjälpte faktiskt liite.. och man behöver bara ge dom en gång per dag, inte inför varje måltid som med Minifom :)

Malin Khazaal sa...

Vad härligt att lilleman sover ordentligt :)
Ja, du är inte den enda som är fast i desperate, en annan mår typ dåligt om man missar fem minuter ;)
Puss o kram

Liw sa...

Hej gumman, på ditt paket behövde jag inte vänta länge, det dök upp idag. Tusen tusen tack, finns mycket där som kommer komma till användning, särskilt om det nu är en tjej vilket de flesta förutom jag och M tror :)

stor kram till dig och lilleman:) Och jo, vad har han för storlek, för om det blir en tjej här så har jag ganska mycket pojkkläder i större storlekar, vi kan ju iofs ta det efter jul :)