fredag 27 november 2009

Fredag

Gårdagen var en efterlängtad dag , mina småsyskon kom hit igår . Det var helt underbart att få se de igen , det var ju så längesen jag träffade dom sist . Vi byggde lite bionicle (stavas?) & åt god mat minsann . Idag är de på dagis & skola , men när de kommer hem ska vi åka in till farmor & äta hade vi tänkt .

Vidar har sovit bra inatt också . Eller ja , han har ju fortfarande vänt lite på dygnet . Men när vi sov idag på morgonen sov han minsann länge , 4,5 timme i sträck tror jag det blev . Underbart! Han är så duktig vår lilla gosse & det är så skönt att hans mage har blivit bättre . Minifom har verkligen räddat oss , jag vet att det finns sempers magdroppar också , men vet inte om jag ska testa de nu när minifom funkar . De är tydligen lite smidigare eftersom man bara behöver gedet en gång om dagen . Det är ju ganska dumt & utmana ödet , eller vad säger ni ?
Idag har jag gett mig in på Mafia Wars på facebook , haha . Jag som mobbade Andreas så mycket för att han slaviskt spelar det typ hela tiden . Så börjar jag spela det jag också . Haha .

Jag registrerade mig på en sida idag också som heter Buzzador . Där kan man registerar sig så får man hemskickat varuprover och liknande som man ska testa & sen lämna omdöme på . Låter ju ganska intressant tycker jag . Att vara först att testa lite produkter kan väl inte vara så tokigt . Man ska disskutera det med sina vänner och sådär & ibland till och med dela ut varuprover till dom också . Registerar er ni också , det är gratis & verkar faktiskt intressant .

Reggade mig på Vistaprint också , där finns erbjudande om kalendrar & jag har gjort 250 gratis visitkort . Superfina blev dom . kika in där & se om det tilltalar er ! Det är duktiga rabatter & endel ör till och med gratis . Det finns så man kan göra massvis med olika fotosaker , så som muggar , t-shirtar & ja liknande . Perfekta julklappen kanske ?

Har ni roliga sidor som de jag nämnt ovan kan ni ju slänga in en kommentar ! sengihnampakgigi



1 st tycker till:

Sandra sa...

Tack rara du! det är verkligen det mest underbara man kan vara med om! Är nyfiken på er lilla Vidar också!