onsdag 18 november 2009

Lite av shoppingen bland annat ...

Vi var ju hos Agge i söndags , och Vidar fick fina kläder (kizz-body & ett par tuffa brallor) Han kommer bli så snygg så .. Tack kärleken .

De andra kläderna här är från när i var på Maxi . Denna med "skjortbodyn" med byxor till fick han av sin morfar , gulligt va ? love Tack tack !
Och bodyn med el-gitarrer & tröjan (baby-rock) köpte vi till honom .
KappAhl-shoppingsfynden ligger där nere & de har jag inte fotat , så det blir inget med det idag . Men det kommer nog ska ni se ! babai

Vi skulle åkt hem idag egentligen , men det blåser ju så himla mycket så det blir att vi stannar en natt till , det gör förståss igenting , det är mysigt här & jag trivs som fisken i vattnet hos lilla pappa . Men imorgon måste vi åka hem , det ska städas & vi får besök imorgon av Andreas kusin . Till helgen kommer Johanna & Ronja . Johanna på fredagen & Ronja på lördagen . Andreas ska ju åka iväg på lördag , han ska på trav. Så för min & Vidars del blir det mys med tant-Ronja sengihnampakgigi

Nu strax ska vi sätta igång med maten , det blir kött & potatis . Som tur väl är kan man laga mat här fastän strömmen går , (det verkar ju göra det lite titt som tätt en dag som denna) , pappa har ju vedspis , det fina grejjer det ! jelir

Hej på en stund , eller ett tag , okej ett par dagar . Jag vet jag är ganska dålig på att blogga nuförtiden xpasti Men det är ju så mycket & göra med en liten gosse .

Bilder från Agge-besöket finns på den andra bloggen & även lite andra fina bilder på den vackra lilla gossen . Kika in där , och har ni inte lösen dit så maila mig eller skriv en kommentar .

2 st tycker till:

annica sa...

shiiit va fina kläder.
hoppas allt e bra me er.
kram

Bibbi sa...

Ja, det var det kanske, vad vet jag...
Vilka häftiga kläder ni fick tag på!!!
Ska gå in på den andra bloggen o kolla också.
Puss på er.