tisdag 17 november 2009

Shopping ..

Det har blivit en hel del shopping (till Vidar förståss) under dessa dagar . Igår köpte vi lite fina kläder på Maxi faktiskt & idag har Andreas, jag & Vidar varit på stan i Karlskrona & handlat lite kläder . KappAhl hade minsann massa REA dessutom , inte så dumt det inte .

Vi var hos farmor & åt också , det var lika gott som vanligt & trevligt var det också . Vi var nere i Bräkne-Hoby & hämtade en säng till pappav& lite sådär . En trevlig dag kort & gott ..

bilder på shoppingfynden kommer imorgon eller på torsdag tror jag . Ikväll orkar jag inte hämt sladden , ska snart sova !



2 st tycker till:

Love Oliwers mamma sa...

Ähhh dåligt att du röstar på langtarefterdig istället för min blogg Jennie :P ahahha
kram Love

Bibbi sa...

Ja, vi får väl dämpa oss kanske...=))
Ja hon skulle ringa nu vid fyra, så jag hoppas på att hon inte glömmer mej... =))
Puss