söndag 1 november 2009

Söndag

Maten igår blev oslagbar , det var superdupergott . Grillad kyckling med örtbröd och sallad . Det var enkelt men ändå så underbart gott . Det blev lite sällskapsspel igårkväll , "Kalaha" om ni vet vad det är för spel . Vi körde en lite turnering . Jag förlorade två gånger mot Andreas (fattar inte hur det gick till , haha ) Men pappa vann jag mot , med 3 poäng. Haha .

Vi sov ganska länge idag , det var kallt i huset & Vidar & jag låg hellre kvar under täcket tills värmen kommit igång . Pappa eldade & lite sådär & när det blivit behagligt varm tsteg vi upp :) LYX ! Det är så mysigt med värme från kaminer/kakelugnar o liknande .

Nu har Vidar precis somnat , han har suttit en bra stund & chillat till Creedence , och nu lyssnar vi på Bob Marley . & då somnade han ! haha .

Det blir lite plockning här i huset idag , jag har fixat virusprogram på pappas dator ., och det tog sin lilla tid , men nu är det fixat minsann . Virus vill vi ju inte ha .


Vi åker hem ikväll någon gång , jag vet inte alls när det blir . Om vi inte stannar en dag till , vi får väl se vad min make säger . Jag ska gå in och lägga mig & vila med honom nu , det gäller att passa på & vila när lillen sover ! :)

Ha en skön söndag gott folk ! ;)



1 st tycker till:

annica sa...

hej gumman, jag börjar bli redo för en design, känner du att du har tid? kram