fredag 18 december 2009

BVC-besök ..

Mammas lilla älskling fick TVÅ sprutor idag . Han var jätteduktig och gnällde till litegrann & var ledsen en liten stund , men det gick över så fort så . Han är så himla duktig vår lilla kärlek , det är ju helt otroligt .
Han är 62 cm , och vägde 7040gram . Han är stor vår kille !love

Nu är vi hemma igen , och Vidar sover så sött så . Vi är inte alls vana att vara vakna såhär dags . Jag tror jag ska slänga på en kopp kaffe & avnjuta det är i soffan tillsammans med lite musik . Sen är det nog dags och packa , vi ska ju ner till Vidars morfar idag . Och på lördag blir det AGGE ! Tjohooo , wiie , ingen är gladare än jag !

Ska väl fixa lite med någon bloggdesign också , det hinns med minsann ! VI skulle åkt ner till banken idag & lämnat in gossen sparbössa som är knökafull . Jag vet inte om jag kommer att åka med eftersom Vidar sover & han får nog lov & göra det . Jag tror jag skickar ner sambon min istället . sengihnampakgigi Spännande & se hur mycket pengar det faktiskt är i den . Vi har ju sparande till honom varje månad , en hundring på sparkontot & en hundring i fonder . Det blir lite pengar tillslut får vi hoppas + alla småpengar blir Vidars också .

Sparar ni till era barn ?

1 st tycker till:

Bibbi sa...

Ja, han är så duktig lilla Vidar.
Inte kul att ta sprutor, usch.

Pussa honom från mej....hoppas ni kom fram helskinnande....till pappa/morfar.

Kramis pussis