söndag 20 december 2009

Vad gör jag vaken nu ?

Kommit hem från Agge nu , hon var duktigt trött när vi lämnade henne . Stackarn , vi kör slut på henne .

Idag har vi gått in till stan från hennes, vi kikade lite i affärerna & fikade . Mikael & Malin var med också , jättemyyysigt hade vi . Jag älskar sånt mini-mys , det är sånt som gör att vardagen blir lite uppiggad . Vidar sköter sig exemplariskt , han är så hemskt duktig den lille , det är ju inte klokt .

Fick träffa Ale en stund också , alltid lika mysigt , blir dock inte lika ofta man träffar henne , tråkigt nog .


Vi fixade med Agges bloggdesign igår , slänger in en bild på det i ett inlägg här efter . Den blev superläcker , eller hur Agge ? hihi ..Jag har betydligt flerdesigner att göra , fast jag orkar nog inte ikväll , ska krypa ner snart tror jag , om jag inte gör EN design kanske . Jag vet inte , vi får se .

Vidar har fått sin första julklapp också , av Agge såklart love En body med Tiger från Nalle puh , med små tossor till . Gulligull !


Det var väl allt för stunden , kommer inte på mer att babbla om , det står ganska still .



3 st tycker till:

Carolina sa...

Nu är tävlingen om det Lundmyrs fina påslakanset avslutad och vinnaren är presenterad i bloggen, kika in och se om det är du som är den lyckliga vinnaren?!
Passa även på att delta i den sista adventstävlingen, den pågår bara tills julaftonsmorgon så det är kort om tid - vinn presentkort på 500 kr på urfina barnkläder! Kram och Lycka till!

Liw sa...

Vad härligt att ni har tid att göra sånt där, ni verkar ha det så skönt. Är bara liiite avis, vill ha ut Ärtan nu och slippa julkulan :-(

kram

fabulousangeliqa sa...

åh, det var supermysigt!! :) älskar er. du, länkarna blir vita. kan du bara göra dessa svarta tror du? :) TACK för i helgen, PUSS!