lördag 5 december 2009

Ett litet tips ..

Här kommer ett bra tips , jag fick ett mail om att man kan bli medlem på en sida & tjäna pengar . Hemsidan går ut på att man ska recensera olika saker , man kan recensera precis vad som helst . Det är toppen , jag som älskar att analysera & tänka efter litegrann . Att dessutom tjäna en liten slant på det . Nina som mailade mig om denna sidan har tjänat ihop 300 kr & hade tydligen en kompis som lyckats tjäna in 9000 på två månader . Det är ju inte fyskam det inte eller vad säger ni ?

Jag har haft kontot o kanske två dagar & har redan tjänat in över 50 kr . Kika in & läs min recensioner & tyck till vettja . Ni kan också bli medlemmar på sidan & tjäna er en liten hacka . Det är ju superskoj .

HÄR hittar du mina recensioner . Skulle vara skoj om ni tyckte till om mitt skrivande .

6 st tycker till:

annsan_s sa...

Nu har jag lagt in signaturen på bloggen! Har jag gjort rätt ?

Kram

Liw sa...

Förvärkarna ligger i ryggen och molar. Varken intensivare eller svagare :-( Kan det inte bara sätta igång? :-S

Nu ska jag kolla in dina recensioner :-)

kram 0ch trevlig lördag!

annsan_s sa...

Tack! Nu har jag gjort det. Det går inte att göra det i "category page"

Tack för din hjälp!

Kramiz

annsan_s sa...

Nu finns signaturen på "category page"! Kram

annsan_s sa...

När jag klickar på kommentarer så syns min gamla signatur den ( Gröna) så jag vet inte hur jag får bort den! ?

annsan_s sa...

Godmorgon i stugan! Jag fick bort det gröna!

Ha en fin 2:a advent!

Kram