söndag 6 december 2009

Idag har det fyndats ..

Godkväll alla fina ( och ni andra också ) haha babai
Idag förstår ni har vi varit på auktion . Vi startade upp dagen tidigt , ja klockan sju ringde min klocka . Okej jag steg inte upp då , hehe . Vidar fick lite mat så jag låg en stund till framåt åtta-tiden steg jag upp och nästan direkt blev det avfärd här från Papi .

Vi var där ungefär vid tio-tiden ,vi kikade runt litegrann på vad det fanns att erbjudas idag . & vi fann väl en del smått & gott vi ville ha . Jag ska äntligen göra iordning mitt sminkbord som jag verkligen velat länge , med en pigtittare på . Jag köpte ett fönsterbord som jag ska göra iordning & en liten pigtittare som jag också ska fixa iordning , 20 kr vardera ! (Tok-fyndigt)

Till det här bordet hade jag velat ha två läckra stolar . Men de fick jag inte , jag har iofs stolar men han velat ha en sån lyxig fin stol ! Hade passat mig perfekt , jag hoppas jag springer på någon framöver ! Andreas ropade hem ett vitrinskåp med belysning . (20 kr det också) Ja ni förstår kanske att vi är nöjda med dagens auktion . Jag fick två smyckeslådor också , jäääääätteläckra . Lite lampor & leksakslådor & sådär fick vi hem också . En mortel till köket dessutom , 50 kr . Inte alls dumt .

Vi har haft superskoj idag , och Vidar har varit såååååå duktig, veeeeerkligen ! Det är helt otroligt . Vår fina lilla pojk .

Ni ska få bilder , (både före och efter på sminkbordet , om jag kommer ihåg att fota det innan)

jag är trött och hungrig ! Hej på ett tag !

3 st tycker till:

fabulousangeliqa sa...

och VAD är en pigtittare för nåt?! :P

Liw sa...

Härligt!
Blir lite avis att ni har varit på auktion för det slår ändå loppis :)

Trevlig kväll!

kram

Bibbi sa...

Låter som en riktig fynd-söndag, det är roligt när man hittar så, även om man egentligen inte behöver det..hehe
Klart att mitt barnbarn skötte sej, hade du väntat dej något annat, min gullunge.
Men köpte inte pappa något då??För det var väl egentligen han som skulle dit eller??
Skönt att ni hade en go dag. Ja,jag SKA snart ta itu med gardinen.

Puss