fredag 25 december 2009

Hemma från Karlskrona nu !

Är hemma från Karlskrona , och papi är inne & hämtar de andra . Det är bara jag ,Vidar & Dani hemma nu . Vi myser , spelar tv-spel & lyssnar på rock . Vidar leker med sin ljudleksam han fick av mormor sin , ska se om han inte vill somna en stund , han verkar lite småtrött gossen . (Han är som sin far, blir galen om han inte får sova de stunderna han behöver/vill)

Vi har fått julklappar idag också såklart , och de ska jag också visa upp när det blir lite lugn och ro . Måste landa lite först & det kan faktiskt ta ett par dagar ! :) Imorgon ska jag smyga inåt staden med gossen vår . Jag ska shoppa litegrann tänkte jag , både till honom & mig.

Nähä , plikten kallar , får fortsätta uppdatera snart, om jag hinner !

GOD FORTSÄTTNING !


0 st tycker till: