fredag 25 december 2009

Vi har haft en liten flaxig jul , men väldigt väldigt fin .

Den lille har fått såååå mycket presenter , och vi också förståss . Jag älskar att få presenter ! :)
Vidar ligger och sover nu efter en väldigt livlig dag , med mycket människor , och inte många tupplurer inte ..

Andreas & jag har bäddat rent i sängen och ska strax krypa ner , pappa ligger på soffan och snarkar .

Imorgon är det vi som åker ner till blekinge , ska fira hos farmor . Men datorn åker såklart med , (jag har fått en finfin laptop-väska , som den ska få åka i ) . och ska faktiskt försöka handla lite till mig själv i mellandagsrean , måste bara se om jag blir barnledig någon timme , vill nog inte slita ut Vidar om det är mycket folk . Vi får se hur det blir , men det hade varit roligt med mellandagsrea . Man får så mycket för pengarna ju ! ;)

Jag ska visa alla klapparna & mina fyndisar jag gjorde häromdagen också . Det kommer i sinom tid , :) Nu ska jag dricka lite citronsaft , och sen sova tror jag ! Det blir ju ganska tidigt imorgon .

Fan , jag är förkyld också , :( typiskt och bli det lagom till julafton va ?


Massa julkramar till er alla ,hoppas verkligen ni har haft en fin jul .

0 st tycker till: