onsdag 9 december 2009

Jag har bestämt mig

Jag har bestämt mig nu , med hjälp av lite samråd med er & med sambon min . Jag slår ihop bloggarna . Jag vet inte om jag behåller den andra bloggen . Inga uppdateringar kommer att finnas på den andra bloggen , utan all hänvisning går hit nu ett tag framöver , eftersom jag inte vet hur jag ska göra med den andra , avveckla den helt eller ha kvar den. Vi får se .

Jag tänker vattenstämpla mina bilder , & jag har ju ett program som räknar mina besökare & även registrerar ip-nummer . Eftersom ip-nummer registreras får jag tag i dem . Man kan inte se vem som äger ip-numret , men skulle mina bilder bli stulna är det ju brott inblandat & polisen kan ju ta reda på ägaren av ip-numret . Så vill ni låna bilder på min sida , säg gärna till så får ni säkerligen det . Ta de inte utan att jag vet om det bara .

Jag vet att vi har världens finaste son & att det finns de som är väldigt avundsjuka , det är därför jag har haft svårt att besluta mig hur jag ska göra . Men jag tror bestämt att jag tagit ett bra beslut & som Liw säger , jag vet ju trots allt det bästa för MITT barn .


Här är en bild på den lilla gossen! Visst är han vacker!

5 st tycker till:

Carolina sa...

Hej! Du var med i en utlottning om en valfri body/tröja från Babykungen för några dagar sen, nu tänkte jag bara tipsa om att idag så är Babykungen återigen sponsorer och du har en ny chans att vinna om du vill vara med! ;)

fabulousangeliqa sa...

åh vad fin han är min gosse.. :)

Sandra sa...

Jaaaa! Så fin han är :) Hur vattenstämplar man!? Fantastiskt att du ammar också! Jag tycker absokut inte man ska ge upp så lätt, man får tänka på ens bebis bästa, immunförsvar osv. är amningsnapp en sån där plast man sätter över bröstvårtan? Kram på er

Rebecca- Tävling om fin julklapp till mannen sa...

Klart han är vacker din lille underbaring.
Sjukt att man ska behöva oroa sig för att folk snor bilder.
Jag hade en bildtjuv för några år sedan på Familjeliv, hon tog mig som identitet, bild på min man som tydligen var hennes och min gravidmage som med var hennes ja hon tog till och med mina katter. Skrämmande!
Ha en fin kväll.
//Rebecca

Bibbi sa...

Vilken blick!!!

Han kan ju få isberg att smälta.
Åh, vad stolt jag är som får vara hans mormor.

Älskar dej Vidar!!!

Pussi krami