tisdag 8 december 2009

Tack för era tankar

Tack för att ni delar med er av era tankar hurni tycker jag ska göra med bloggarna.
Jag har inte bestämt mig ännu , men jag tror jag vet hur jag ska göra . Jag ska sova på saken , så får vi se imorgon kväll .

Vi åker hem imorgon , så det blir kanske inte ett riktigt inlägg förrän kvällen imorgon . Jag ska se om jag tar hem & fixar med sminkbordet hemma eller om det blir kvar här , och jag laserar det här . Jag ska nämligen lägga vit lasyr på & putsa på det & lite sådär . Kanske bäst om jag gör det här eftersom pappa har garage att använda & sådär , vi får se !

Desperate var ju fruktansvärt spännande ikväll och det drygaste är ju att det inte kommer tillbaka förrän till våren . Det får mig lite deppig , haha !

Jag har inte hunnit att fixa med bloggdesign ännu , men jag har till den 20:e på mig minsann . Stuvar upp lite idéer & sådär nu . jelir

När vi kommer hem imorn , tror jag att mamma har sytt vår sovrumsgarin också , det ska bli trevligt att få upp lite gardin i sovrummet för en gång skull ! haha . Vi har inte brytt oss om att sätta upp någon gardin . Vi väntade på att den nya skulle bli klar !

Jag vill inte skicka mess såhär sent , men MAMMA , detta är till dig . Tror du läser bloggen på morgonen (när jag sover) Kan du gå ner & sätta igång värmen hemma , vi kommer framåt 6 tiden !


Sov så gott hörrni , det ska jag göra minsann !



0 st tycker till: