söndag 31 januari 2010

Bloggvila

Idag har det varit bloggvila , jag vet inte riktigt varför utan det har väl mest blivit så . Brist på fantasi och motivation kanske , jag har väl haft annat för mig . Jag vet inte vad jag egentligen gjort idag . Strax ska jag smyga ner i sängen och mysa med gossen min . Han börjar väl bli trött snart hoppas jag , så vi får sova snart .

Filip och Fredrik på tv:n , så det får väl underhålla en stund till . Jag ska hänga upp all tvätt också . Den har jag totalt glömt bort idag , så det MÅSTE jag göra ikväll .
Och imorgon får jag tvätta ännu mera , vill se botten på tvättkorgen , det är knappt så jag sett den faktiskt ! ;)
Imorgon kommer Ronja också , det ska bli skoj . Innan dess skulle jag bra gärna vilja städa , och unna mig en orkidée , det tror jag minsann jag ska göra imorgon . Vi får väl se .

Nu lite Filip och Fredrik . Jag ska försöka blogga bättre imorgon .


3 st tycker till:

DONKEN sa...

det finns en tjej som heter Krigge på billdagboken, som har ett företag med sin karl, som har en internetsida med scrapbooking. hon är en ung mamma till en liten kille. :) ett tips, du du vill ha det förstås.. :P hoppas tvättandet gick bra. Skönt o ha sånt gjort, men sen fylls det jämt på ändå. hehe.. pöss

DONKEN sa...

oj, det hade jag visst redan skrivit till dig. haha! (om Krigge) ja minnet är ju som det är.... hehehe. pöss

Liw sa...

Vad kul!

Ja klart du får :-) Vad spännande!
kram