tisdag 2 februari 2010

legat på is ..

Igår blev det inte bättre bloggande direkt . Men idag kanske det blir , vi får hoppas det . Igår gick mestadels av dagen åt att bloggdesigna . Det tar sin lilla tid det där , men jag hoppas tjejen jag gör designen åt ska bli helnöjd . Jag lägger upp resultat här när det är klart .

Jag hade tänkt att starta upp en sak i bloggen , lite av gästblogg typ. Jag tänkte att jag skulle ta reda på bloggar/personer som har en beundransvärd historia eller historia som berör tagen ur sitt liv att berätta om . Har ni tips om det eller har du en historia att berätta . Kontakta mig ( storslagen_@hotmail.com ) Om inget förändras så börjar första gästbloggaren på söndag . Sen kommer det förhoppningsvis att fyllas på med EN i veckan .



Igår köpte jag mig två orkidéer minsann , jättefina (80 kr/st ) Ska visa de sen! Ikväll blir det nog att formatera min dator , min bror skulle försöka hjälpa mig så jag hoppas verkligen att det funkar och att jag får min dator snabbt igen . Det är hemskt och vara utan dator ! haha ! :)




2 st tycker till:

Jozzan sa...

Tack så mycket vännen <3
Jag återkommer om bloggdesignen när jag har blivit frisk för nu orkar jag knappt sitta vid datorn.
kramar

annica sa...

åhh vilken härlig ide, ska bli spönnande!
kram