onsdag 27 januari 2010

Det var underbart trevligt med en fika hos Eva

Så himla roligt att vi äntligen kom iväg för en fika , det blir ju oftast inte att man kommer iväg . Det kommer alltid något emellan och det blir ju aldrig av . Men idag blev det av , mamma messade mig igår och frågade om jag ville åka med till Eva och hennes familj . Jajjemen , jag ville åka med så vid halv tolv tiden åkte vi ungefär . Det blev massa kaffedrickande och skvaller minsann . det var verkligen jättekul att komma ut dit . Jag har inte varit där på ett par år nästan och förr bodde jag i princip där emellanåt . Haha

Andreas och Jensen har ju fiskat idag också , så de är precis slut bägge två . De låg här hemma i varsin soffa när jag kom hem . Haha ! Vilka mesar va ? :) Som jag skrev på faktan här nedan så lagar jag nästan aldrig mat , och eftersom ingen har lagat mat här idag så fick det bli lite nudlar . Japp jag är så lat att jag inte ORKAR ställa mig och laga mat . Haha . Ni får tycka vad ni vill om mig , men det är dagens sanning !

Gossen ligger här bredvid mig och snarkar , han är en trött liten grabb minsann . Och han behöver all sömn han kan få , han blir ju ledsen om han inte får det han behöver i sömnväg , och det blir ju lite svårt när han har ont . Men idag *pepparpeppar* har han inte haft så ont och kunnat sova och äta det han ska .


Jag har betalt alla räkningar idag också , och gissa om det är skönt . Imorgon står storhandling på G efter BVC besök . Det var ett bra tag sen vi var på BVC så vi får se vad gossen väger och mäter . Vill ni gissa ? Han är 4 månader om 3 dagar , gissa vad han kan mäta och väga ! :) Jag har själv ingen aning så jag ska också gissa. Jag tror han kan mäta 65cm kanske och väga 8300gram . Imorgon återstår det och se .


1 st tycker till:

Liw sa...

Du har fått en award av mig:-)